掃呢頁CODE去手機

2017年1月3日 星期二

傳向定欣求婚?展鵬:生埋仔添啦! __,定欣,陳展鵬,展鵬,胡定欣,

傳向定欣求婚?展鵬:生埋仔添
查看相片快將生日的展鵬笑言被恨飲新抱茶的媽咪催婚。【東方日報專訊】視帝陳展鵬於大除夕當日朝早飛到檳城出席新年倒數活動,一落機他先專誠抽空到當地的孤兒院探訪,相當有善心。第一次來到檳城倒數的展鵬,坦言之前於馬來西亞勇奪視帝,此行順便謝票,現場有近萬名fans,相當有氣氛。展鵬謂:「其實我都未試過同成萬粉絲一齊倒數,之前嚟過檳城拍劇集《單戀雙城》,呢度啲觀眾都好支持我。對呢個地方都特別有感情,之後農曆 ...


查看相片
快將生日的展鵬笑言被恨飲新抱茶的媽咪催婚。

【東方日報專訊】視帝陳展鵬於大除夕當日朝早飛到檳城出席新年倒數活動,一落機他先專誠抽空到當地的孤兒院探訪,相當有善心。第一次來到檳城倒數的展鵬,坦言之前於馬來西亞勇奪視帝,此行順便謝票,現場有近萬名fans,相當有氣氛。展鵬謂:「其實我都未試過同成萬粉絲一齊倒數,之前嚟過檳城拍劇集《單戀雙城》,呢度啲觀眾都好支持我。對呢個地方都特別有感情,之後農曆新年有一日假期,都會再嚟檳城做登台活動,亦會到內地登台。」

榮升視帝怕冇job

此外,1月14日是展鵬的生日,檳城的粉絲專登送上榴槤蛋糕替他預早慶生。昨日展鵬亦出席活動,透露每年生日都會與粉絲慶祝,今年更要搞得好好睇睇。問到會否相約胡定欣食生日飯?他謂:「唔會(傳你向定欣求婚?)生埋仔添啦,呢啲得啖笑!(媽咪有冇催婚?)有,但要我鍾意先得㗎!(有冇問你同定欣啲緋聞?)冇」問到勇奪視帝的他,酬勞有否三級跳?展鵬謂:「最驚就係呢樣,好多人話攞咗獎冇工作,影帝會冇戲拍,我想叫公司幫我接多啲。」

文:影視組

是日精選


鍾意就快D Share啦!