掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

飛圖一代K后投資損手逾千萬 48歲梁雁翎復出開騷 __,

【《蘋果》專訪】飛圖一代K后 投資損手逾千萬48歲梁雁翎復出開騷娛樂要聞那些年卡拉OK在香港掀起熱潮,始祖飛圖唱片股東兼歌手梁雁翎被封K后,其金曲《像 ...


【《蘋果》專訪】飛圖一代K后 投資損手逾千萬

48歲梁雁翎復出開騷

娛樂要聞

那些年卡拉OK在香港掀起熱潮,始祖飛圖唱片股東兼歌手梁雁翎被封K后,其金曲《像霧像雨又像風》、《你歌我歌》晚晚向觀眾洗腦,在無綫廣告時段滾筒式狂播,自飛圖賣盤、嫁醫生老公後退出樂壇,梁雁翎經歷過投資失敗逾千萬。神隱多年的她捲土重來,48歲再踏舞台於下月假麥花臣場館開騷。



梁雁翎曾被封K歌之后,她下月復出開騷,日前受訪時擺出當年熱爆K歌《像霧像雨又像風》甫士。 攝影:陳慧安

現年48歲的梁雁翎生於北京,85年參選第一屆亞洲小姐入行,之後轉戰樂壇投資成立飛圖唱片,成功打開卡拉OK市場做K后。神隱多年的她日前在觀塘的K房接受《蘋果》專訪,當年一把長髮,現在只過膊頭,但兩鬢蠟起的招牌髮型不變,做出招牌台風連唱K歌《像霧像雨又像風》和《你歌我歌》,風采依然。



當年《像霧像雨又像風》曾於無綫以洗腦式宣傳。互聯網圖片



舞蹈員出身的謝天華(右)曾為梁雁翎的MV伴舞。互聯網圖片

開創先河

卡拉OK於80年代尾在港盛行,梁雁翎因為有份投資製作卡拉OK的MV生意而被譽為第一代K后,她自信的說:「我當之無愧,我覺得卡拉OK女王或天后係有幾個因素先做到,首先我係卡拉OK公司股東,我未做歌星時都拍咗好多歌,加埋都成百隻,人唱得,個樣都睇得!」

問到當年為甚麼投資卡拉OK?梁雁翎說:「當時唱K得日本歌,中國咁大市場,國語歌同廣東歌應該有得做。自己屋企冇太多錢,我投資只係第三大,股本100萬,自己做埋統籌製片,第一首歌拍《千個太陽》,之後大家見到有錢賺,寶麗金、華納加入,佢哋擁有最多歌曲版權,所以我哋成立唱片公司自己創作歌曲。當時好多國語歌卡拉OK由我幕後代唱,其他股東叫我做歌手幫公司。」



昔日飛圖捧紅過不少歌手,除梁雁翎外更有張智霖、許秋怡和趙學而。



12年梁雁翎曾擔任黃凱芹的演唱會嘉賓。資料圖片



48歲的梁雁翎下月開騷,早前性感上陣拍海報。

學識理財

梁雁翎是飛圖第一位歌手,推出歌曲《像霧像雨又像風》即hit爆,首張唱片得到雙白金佳績,銷量高達10萬,飛圖亦是首間在無綫買廣告時段宣傳的唱片公司,梁雁翎笑說:「大老闆葉生(葉志銘)好叻,好多策略係佢諗出嚟。」問到當年一手創立飛圖,是否覺得轉讓了好可惜?她說:「係呀,公司好似BB咁誕生,中途夭折好唔捨得,但當年盜版好犀利,冇辦法,真係好傷心。」

喜歡唱歌的梁雁翎,從來沒離開舞台,她說:「05年有喺內地出碟,一直有登台。有段時間投資,金融風暴損手7、8位數,覺得要學理財,喺保險公司進修理財課程。」梁雁翎更決定復出舞台,於下月7日假旺角麥花臣場館舉行一場演唱會,她說:「有壓力,因為要唱20幾隻歌。年紀大啦,肯定冇以前咁靚。」

採訪:余燕儀、懷鈺

場地:Neway@apm


鍾意就快D Share啦!