掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

岑日珈對號入座「唔知紅幾日?」 __,岑日珈,

岑日珈對號入座「唔知紅幾日?」早年與鄭俊弘(Fred)放狗鬧出緋聞的歌手岑日珈(Angie),直認當年因緋聞被同為新人的何雁詩寸佢放料,將她踢出一班新 ...


岑日珈對號入座「唔知紅幾日?」

早年與鄭俊弘(Fred)放狗鬧出緋聞的歌手岑日珈(Angie),直認當年因緋聞被同為新人的何雁詩寸佢放料,將她踢出一班新人歌手嘅手機群組!

日前無綫導演Jacky Lee在社交網寫下感言撐「雁鄭戀」,有Fred唱片公司人員留言:「通常係啲唔紅嘅人先會鍾意抽人水。」之前寸過Fred「潛水」的Angie即回應:「近幾日2個好hit嘅人唔知hit幾耐呢?好多朋友仔都講佢哋壞話,紅到呢……唔知紅幾日呢?」擺明暗寸「雁鄭」。反而何雁詩EQ好高,見到Angie留言亦完全當透明睇唔到,還感激Jacky導演力撐。


鍾意就快D Share啦!