掃呢頁CODE去手機

2017年6月29日 星期四

畢架山 3億新屋過夜  34歲阿 Sa瞓身長揸百億麻雀館太子爺 [壹週刊 - 1425] __,阿 Sa,蔡卓妍,M1,

鬼祟護送闊少男友Anthony為低調戀情,送女友出門都戴番副超,及只探頭出門外目送,認真小心。娛頭畢架山3億新屋過夜 34歲阿Sa瞓身長揸百億麻雀館太 ...


鬼祟護送

闊少男友 Anthony為低調戀情,送女友出門都戴番副超,及只探頭出門外目送,認真小心。

娛頭

畢架山 3億新屋過夜  34歲阿 Sa瞓身長揸百億麻雀館太子爺

嫁過爛玩鄭中基,又在 William(陳偉霆)的一段姊弟戀重創,學精了的阿 Sa(蔡卓妍)終於識搵對象,其新歡正是連詩雅前度,身家百億的麻雀館靚仔闊少石恆聰( Anthony)。鑽石王老五為他封盤,阿 Sa亦瞓身投入,一連幾晚,收工即趕到男友的三億新屋過夜,陪到實。

Anthony與阿 Sa打得火熱,失筍盤的連詩雅卻不甘心,為𢱑番呢張飯票,連月來以 WhatsApp攻勢死纏,明知阿 Sa已成前度新歡,亦擺明挑機,發功𦧲復合。

馬天佑撮合

先後俾鄭中基同的士陳 William傷完又傷的阿 Sa,感情真空兩年,近月終於擸實超級筍盤。原來今年四月,她秘密與連詩雅前度,家族身家深不見底的三十多歲百億麻雀館太子爺 Anthony(石恆聰)拍拖。

據悉去年跟連詩雅復合的 Anthony,因再發現女友姣性難馴,租下畢架山豪宅給她住,照顧周到仍背住他不停 flirt仔,嬲爆下今年初決定跟拖拉三年的連詩雅關係斬纜。筍盤重新上市,經好友造型師馬天佑一手撮合, Anthony又火速為阿 Sa封盤。「 Anthony啲 friend好驚佢俾 Shiga(連詩雅)氹幾氹又心軟,好想佢快啲有新對象。 Mayao(馬天佑)係 Anthony同阿 Sa嘅 common friend,約埋玩,萬人迷遇上筍盤,一撻即着。」知情者爆。

石恆聰 Anthony

Anthony有米有樣,成六呎高,是城中鑽石筍盤。

今年三月, Anthony一炮過以三億買入畢架山豪宅,與其他三位兄弟妹共同持有。

阿 Sa同周柏豪孭飛的電影《原諒他 77次》,近日票房大收,而周柏豪亦跟連詩雅傳過緋聞。

據知撮合阿 Sa同鑽石筍盤 Anthony的紅娘,是二人的 common friend馬天佑。

阿 Sa是何超蓮的老友,而 Anthony亦在超蓮的朋友圈內,兩個老友變拖友,超蓮唔怕做電燈膽,不時約埋食飯。

好想復合的連詩雅,經常埋身 Anthony細妹 Stephnie,更會 po二人合照。

「媒人」馬天佑跟 Stephnie(石佩藍)好老友,跟 Anthony亦十分熟落,是石家兄妹聚會鐵腳。

到豪宅過夜鉗實

重獲愛情滋潤,近日為電影《原諒他 77次》四出宣傳的阿 Sa相當風騷。就算工作忙到甩轆,阿 Sa都一定攝時間拑實有樣有米的闊少男友。本週日(六月二十五日),踩完一日謝票活動的她,一收工就坐住七人車,飛奔到男友今年買入的三億畢架山新屋過夜。

當晚阿 Sa的七人車到達三億豪宅門口,等了五分鐘,急步行返大宅的 Anthony,見女友一早守候,即拿拿臨按密碼開閘,讓女友阿 Sa的七人車駛入,放低阿 Sa後七人車便離開。

26/6  10:00am

在男友三億大宅過夜後,阿 Sa晨早出門開工,離開時有石家一名中年女子護送及先在門外睇環境。

之後登上自己的七人車去開工,當晚做完嘢又再趕到男友家度春宵,熱戀期黐到實。

25/6  23:00pm

前一晚阿 Sa為電影《原諒他 77次》忙完謝票,即到男友家過夜,返家的 Anthony親自開閘俾阿 Sa的車駛入。第二日離開衫都冇換。

低調保護戀情

阿 Sa上年派福利, po上網的性感泳照,被網民大讚愈來愈索。

纏綿一晚,翌日要開早工的阿 Sa,焗住晨早十點就要走。她由石家一名疑似管家中女陪伴離開大宅。為保護剛開始的關係,阿 Sa與 Anthony顯得額外小心,該名中女先行到屋外視察環境,才讓阿 Sa步出,而男友 Anthony則戴住副超,伸頭出門口,鬼祟目送女友上車。

兩個月已融入石家

有拖拍,阿 Sa近期明顯悉心打扮,有光采。

雖然同 Anthony拍拖只係兩個月,但據悉阿 Sa已融入石家上下,加上個底唔花,靠自己本事手揸過億磚頭,跟 Anthony的前度蒲精連詩雅,條件差天共地,故阿 Sa甚得石母歡心。

不過阿 Sa同百億身家 Anthony熱戀甜蜜,又有石媽撐,仍有隱憂。據悉因貪玩失筍盤靠山的連詩雅唔願放手,不時𦧲住前度求翻撻。得悉 Anthony同咗阿 Sa一齊,神經更被觸動,加倍發功,近日向 Anthony的胞妹埋手,明向阿 Sa挑機。

求復合向石妹埋手

前度連詩雅 死𦧲求復合

據悉失大碼頭的連詩雅得知 Anthony的新歡是阿 Sa,即發功挑機,狂𢱑復合。

「同 Anthony分手之後, Shiga都冇停過𦧲復合,因為佢知道 Anthony性格,好易心軟,仲不時 send WhatsApp撩 Anthony傾偈,就算 Anthony冇覆佢都照 send。佢同 Anthony細妹 Stephnie(石佩藍)幾 friend,就成日約 Stephnie食飯,打聽佢阿哥近況,叫佢幫吓口。

「不過 Anthony屋企人鍾意阿 Sa多啲,尤其石 auntie,覺得阿 Sa有本事揸咁多磚頭,就算唔係竹門對竹門,都磚頭對磚頭,唔係貪個仔啲錢。話晒一出道就紅到依家,好少負面新聞,對比連詩雅,真係蚊髀同牛髀,所以就算俾 Shiga𦧲得番復合,都未必俾入門。」知情者說。

瑞興麻雀館後人

年約三十多歲的石恆聰,是「麻雀大王」石鑑輝的後人,其家族開辦瑞興麻雀館,更開到海外的華人區,財雄勢大,家產深不見底。石鑑輝在「男拔」畢業, 30年加入警隊,曾為四大華探長呂樂身邊的紅人,退休後買下大量油尖旺物業, 13年家族更以 9300萬買下中環全幢物業,又坐擁九龍塘森麻實道 1號,市值五億的地皮,物業遍布多個國家。為石鑑輝後人的石恆聰,個人手持至少兩個物業,持有廿間公司,據悉他主力為家族打理物業,其妹石佩藍在中環開三層式美甲店。

石恆聰夠疏爽 連詩雅唔放過大水喉

連詩雅同百億闊少分手數月都唔願放手,全因呢位闊少對女友疏爽。原是有錢女的連詩雅,因父親生意失敗,兼拋妻棄女,家道中落的她,與母親搬到灣仔劏房相依為命。直至 14年泊到好碼頭石恆聰,衣食住行照顧周到,可重享富貴生活。

月租五萬豪宅安頓

14年石恆聰月租五萬畢架山龍景樓給連詩雅兩母女入住,又安排司機接載出入。當時兩母女被影到拖住篋,細屋搬大屋。石恆聰手持另一薄扶林碧瑤灣千萬磚頭,也是當時二人的愛巢。

闊少做埋外賣仔

雖是闊少,但石恆聰冇少爺架子,陪連詩雅坐公園傾偈,甚至做埋外賣仔,俾女友醫肚。可惜連詩雅唔珍惜, 15年瞞住男友,在電影《野狼與瑪莉》裡面含「巨鵰」,令石恆聰冇面兼激到扎扎跳嗌分手。

去年底曾復合

一直恨嫁入豪門的連詩雅,與石恆聰三年來離離合合,去年底更一度復合。對女友細心的石恆聰曾被發現在巴黎世家買「包包」送給連詩雅。不過有傳男方發現她背住𠝹仔,決定斬纜。

連詩雅連𠝹23仔

視陳冠希為偶像的連詩雅,入娛圈前已戰績彪炳,被指在夜場連界 23仔,入行後更分別與關楚耀、周柏豪等傳緋聞。不過最爆莫過於 12年流出 16歲時跟 Hip Hop Rapper曲赤的親密舌戰相,令玉女形象破滅。

阿 Sa手揸物業多過男友

阿 Sa出道 17年,吸金能力強,加上背後有個對投資磚頭有心得的 Sa媽做軍師,早已榮升小富婆有過億物業揸手,男友 Anthony雖然家底豐厚深不可測,他個人只持有兩個物業,但其中今年四兄弟姊妹聯名購入的三億豪宅,已經證明財力驚人。

阿 Sa隱婚 4年

2000年出道的蔡卓妍,多年來跟唔少一線男星傳過緋聞,第一個是合作港台節目《青春@Y2K》的余文樂,之後有指拍電影撻着陳奕迅、謝霆鋒以及暗戀過鄭伊健,不過統統被阿 Sa否認。

04年,跟鄭中基合作電影《追擊八月十五》撻着,直至 09年才肯承認戀情。 10年 3月,二人被踢爆在 06年 1月於洛杉磯 Van Nuys區秘密註冊結婚,他們隨即開記者會承認結婚,不過同時亦宣布已辦妥離婚手續,夠晒反高潮。恢復單身後,阿 Sa數月後宣布跟師弟陳偉霆姊弟戀,拍拖五年, 15年二人齊發聲明宣布分手,阿 Sa表示二人「我們的愛也不像自己想像中堅固」,而陳偉霆則被指跟同劇演員趙麗穎戲假情真,阿 Sa隨即幫前度澄清。再度單身的阿 Sa,去年底公開表示恨結婚生仔,唔夠幾個月,原來已經擸到筍盤。

10年,她與鄭中基開記者會,承認已婚,亦同時宣布離婚,鄭中基顯得比阿 Sa傷心。

鄭中基 11年跟余思敏再婚,現育有一子一女。

未跟 Anthony拍拖前,阿 Sa同陳偉霆一起五年,不過聚少離多, 15年宣布分手。

陳偉霆未爆紅前,阿 Sa會飛內地陪男友開工,齊住平價賓館。

15年跟陳偉霆分手後, 33歲開生日 P,阿 Sa醉後真情流露:「你啲男人成日講大話。」

有指 15年趙麗穎跟陳偉霆合作撻着,不過阿 Sa已代為否認。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!