掃呢頁CODE去手機

2017年12月24日 星期日

黃心穎:心穎BB家庭聚會 馬國明冇影! __,心穎,心穎BB,馬國明,黃心穎,

唔通馬國明負責揸機。啱啱過完冬至,又將近聖誕,心情當然就非常好啦!近日工作忙碌嘅藝人黃心穎都趁住節日,抽空陪伴家人,認真孝順女。心穎BB就喺社交網上載 ...


唔通馬國明負責揸機。啱啱過完冬至,又將近聖誕,心情當然就非常好近日工作忙碌嘅藝人黃心穎都趁住節日,抽空陪伴家人,認真孝順女。心穎BB就喺社交網上載 ...


唔通馬國明負責揸機。


啱啱過完冬至,又將近聖誕,心情當然就非常好近日工作忙碌嘅藝人黃心穎都趁住節日,抽空陪伴家人,認真孝順女。

心穎BB就喺社交網上載咗同家人嘅合照,並留言表示:「節日就是要好好跟家人一起過」,見到笑容滿面嘅心穎攬住家姐啲仔女實一實,就知道佢幾咁錫佢哋另一張相,仲見到心穎晒出全家福,場面相當溫馨,大批網友都留言問點解全家福冇馬國明嘅?唔通佢就係負責揸機嗰個?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!