掃呢頁CODE去手機

2017年12月24日 星期日

小背心玩女上男下 江嘉敏生擒人夫張繼聰 __,江嘉敏,張繼聰,繼聰,

見到江嘉敏,神仙都企唔穩!無綫台慶劇《誇世代》正在熱播,劇情講到與尚家一眾姊妹均有瓜葛的張繼聰,將與「七小姐」江嘉敏展開感情線,皆因阿聰任馬海倫保鑣, ...


見到江嘉敏,神仙都企唔穩!


無綫台慶劇《誇世代》正在熱播,劇情講到與尚家一眾姊妹均有瓜葛的張繼聰,將與「七小姐」江嘉敏展開感情線,皆因阿聰任馬海倫保鑣,有晚於酒吧遇上江嘉敏被人抽水,沒料平日斯文的她卻能使出巴西柔術來反擊,令本身也是打得之人的阿聰亦技癢起,於是力邀江嘉敏切磋武技,結果穿上背心的江嘉敏甫開始便出盡狠招,如鎖喉、又以女上男下姿態夾實人夫阿聰,結果阿聰當然大扯白旗投降。

由於江嘉敏於切磋期間揈甩頭髮激似仙女,結果令阿聰動心,二人繼而發展一段「大叔戀」。之後另一場戲就講述短褲晒長腿的江嘉敏不慎整傷腳,阿聰幫忙捽腳,令二人感情又再升溫。

而江嘉敏接受訪問時透露為了該場巴西柔術戲份,拍攝前也特別上堂了解,亦大讚因對手是阿聰令其很放心,她謂:「佢識打嘛!就算我用晒全身力打,應該都覺我只係按摩緊佢多啲,不過我本身都好鬼鍾意阿聰,人又nice又大隻,對老婆又好,當初知道同佢拍嘢,即刻心跳停頓幾秒。」對於「七小姐」角色當初因鄧佩儀受傷辭演,結果由她臨危受命上陣,江嘉敏直言不同人對角色演繹均有不同了解,寄望大家會喜歡她演的「七小姐」尚可兒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!