掃呢頁CODE去手機

2017年12月24日 星期日

千嬅開騷一定要喊:可以通鼻塞呀! __,千嬅,楊千嬅,

千嬅話唔好叫佢唔好喊。歌手楊千嬅紅館騷開鑼,唱到中段,千嬅問台下觀眾:「有冇啲唔係你哋預期中睇到嘅嘢?」即有歌迷大叫跳舞。千嬅聞言謂:「咁我出年要轉工 ...


千嬅話唔好叫佢唔好喊。


歌手楊千嬅紅館騷開鑼,唱到中段,千嬅問台下觀眾:「有冇啲唔係你哋預期中睇到嘅嘢?」即有歌迷大叫跳舞。千嬅聞言謂:「咁我出年要轉工,跳舞跳得咁好嘅話。多謝你哋完成我夢想,好想做三面台好耐,我係一個演唱者,有製作班底、有Band,我就喺佢哋裏面好有安全感。亦係我22對(44歲)生日前完成好大嘅夢想。」

千嬅指她第二個夢想就是做跨年演唱會,因為會有好多感觸,她說:「成長出生都係倒數,對身邊人更好,跨年嘅意義,人要長大,除咗回憶都要向前行,分享個勇字,新一年,對大家係鼓勵,享受今次的過程,已經好唔捨得,會有失落感,唔好叫我唔好喊,真心咩?喊可以通鼻塞呀!你哋知唔知?你哋好鍾意傾偈?多過唱歌?咁唔使買飛入嚟睇喇,上facebook咪得。你覺得我好Funny係諧星咩,嚟緊拍咩好?我嘅生存之道,鬼片喎,唔知講到邊度,都係唱歌啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!