掃呢頁CODE去手機

2017年12月24日 星期日

【講明唔再拍《溏心》】夏雨不滿陳豪奪視帝 原來幫咗人鋪路攞獎! __,夏雨,陳豪,

「奶茶王」夏雨出名老馬有火(佢後生嗰陣仲火,有名叫「青筋現」),74歲高齡,開戲拍劇做製作仍然精力旺盛,頭腦清晰,敢愛敢恨。十年前舊事,夏雨一樣記得。 ...




「奶茶王」夏雨出名老馬有火(佢後生嗰陣仲火,有名叫「青筋現」),74歲高齡,開戲拍劇做製作仍然精力旺盛,頭腦清晰,敢愛敢恨。十年前舊事,夏雨一樣記得。

點會唔記得呢?當年《溏心風暴》爆出,鮑鮑(定大鮑?)夏雨奪視帝呼聲高唱入雲,但最後個獎去咗無綫親生仔陳豪手上。

影大合照嗰陣,鮑鮑已經面黑黑,事後謂:「我唔明白評選規則,都預計係冇獎攞,不過都冇所謂,唔會影響我生活!你估世界末日咩!唔使戥我唔抵,向前望囉!」頒獎禮後,《溏心》舉行慶功宴,夏雨亦有出席。陳豪當時特地走到佢身邊敬酒,搭晒膊頭有講有笑。

不過夏雨終究意難平,曾稱:「呢個係無綫set定嘅遊戲,當然有佢嘅規則,我自己覺得好唔抵啫,或者其他人眼中陳豪值得拎兩個獎呢?」贈多句:「所以冇話公唔公平,遵守遊戲規則你問我有冇唔開心,我當然有。」再於另一訪問稱:「無綫唔尊重我,係政策問題。佢哋捧嘅目標係後生仔,簽經理人約嘅,係因為能夠幫公司搵錢。但我簽嘅約都係TVB嘅,只不過因為抽唔佣,就將我放喺一個好冷嘅位置。」

夏雨從來不會假惺惺話你知佢公平競爭滿意賽果之類廢話,一講起「當年陳豪拎咗視帝」呢單嘢,今時今日夏雨上《1圈圈》受訪時仍然青筋現:「其實第一年(爭視帝),喺網上就好似爆炸一樣,好多人都話係黑幕。其實有好多因素嘅。」

夏雨開始慢慢數喇:「首先,陳豪係所謂親生仔,另外,當時我係啱啱約滿冇續約,換咗我係無綫統帥,我都唔會頒俾你啦。其實仲有好多原因嘅。」只說了「首先」已沒有「然後」。

第二年獲獎,條氣會否順番啲呢?夏雨話:「第二年贏咗,並唔係純粹因為你演得好,亦有很多因素。呢個係累積分嚟嘅,因為上一年網民為我抱不平,我諗如果再唔頒俾我,觀眾會將你個台都拆埋!」

有獎冇獎,同樣都係好多因素嘅。但問題係,既然佢都明白「親生仔有獎」呢個玩法,咁夏雨點解仲咁嬲?節目中,夏雨爆料謂,失獎之後,佢係嬲到直接搵《溏心》監製劉家豪講:「我唔撈喇!」拒絕再演《溏心》續集。

原來係因為…

當年夏雨拍首輯《溏心》,花咗好多努力,先至咁有戲劇效果,就連陳豪嘅喜劇表現,都係夏雨傳授。夏雨說:「或者咁又係『唔化』嘅一種表現。第一輯大部份笑位,都係嚟自我嘅設計!最後成套劇全組人都囊括所有獎項,惟獨我『斯人獨憔悴』。」

夏雨唔係講笑,嗰年《溏心》拎咗6個大獎,包括:

最佳劇集:《溏心風暴》

最佳男主角:陳豪

最佳女主角:李司棋

我最喜愛的電視男角色:陳豪

我最喜愛的電視女角色:關菊英

最佳男配角:阮兆祥

一講起,夏雨又著咗:「陳豪本身唔係做喜劇嘅人,大部份都係我教佢點做嘅,最後佢拎咗『最受歡迎角色』又拎埋視帝,係咪需要咁呢?」



當晚頒「最佳劇集」時,個個有獎攞,夏雨斯人獨憔悴。 (資料圖片)



黎諾懿嗰陣都係開車門…?唔係,佢都有份拍《溏心》0架。 當年台慶頒獎禮,還見到已病重的肥姐

鍾意就快D Share啦!