掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

「亞洲鋼門」仇志強離世 兒子女友張秀文聞死訊發呆 __,張秀文,

(新增回應)有「神經刀」之稱的一代門神仇志強於今早離世,享年69歲。「亞洲鋼門」仇志強為馬來西亞華人,於70年代在香港聯賽發展,效力過流浪、南華、東昇 ...


(新增回應)

有「神經刀」之稱的一代門神仇志強於今早離世,享年69歲。「亞洲鋼門」仇志強為馬來西亞華人,於70年代在香港聯賽發展,效力過流浪、南華、東昇等球會,亦曾五獲亞洲最佳門將。

仇志強的兒子仇耀斌(Victor)曾是無綫經理人,他在無綫工作期間,與藝人張秀文(Sammi)發展地下情,之後轉到王祖藍公司做經理人,但現已離職。Victor一直沒有接聽電話,張秀文在電話表現愕然說﹕「吓,你講乜?(呆了數秒)我轉頭再覆你。」然後匆匆掛線。據悉張秀文在新年假間放假,昨日才剛復工開拍《包青天再起風雲》,或許工作太忙,仍未知悉男友爸爸過身。

另外,張學潤(Nelson)的爸爸亦是前足球名將張子岱,Nelson今日在電話中說﹕「我細個時都有跟Daddy去球場睇波,但當然係被迫,因為我唔睇波。但記得當時都係透過爸爸認識佢,細個時候知道佢都係一位好出名嘅守門員,高高瘦瘦咁,但講真,印象好模糊,希望佢嘅家人節哀順變。」

張秀文同Victor拍拖已是公開的秘密。(網絡圖片) 張秀文昨日還更新ig,開心表示初五復工拍《包青天》。(網絡圖片) 張學潤表示小時候爸爸張子岱(右)亦有帶他到球場,所以對仇志強有印象。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!