掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

同馬國明父母拜年 黃心穎激讚:Nice爆 __,心穎,馬國明,黃心穎,

冧豬嘅!無綫小花黃心穎出席新劇《丫鬟大聯盟》拜神儀式,她透露新一年派5位數字開工利是,過去一年賺得多的她,望新一年長搵長有:「我新年日日開工,見人就派 ...


冧豬嘅!


無綫小花黃心穎出席新劇《丫鬟大聯盟》拜神儀式,她透露新一年派5位數字開工利是,過去一年賺得多的她,望新一年長搵長有:「我新年日日開工,見人就派,避無可避」講到等她派雙封利是時,她就大玩食字扯開話題:「我冇傷風喎!」

畀咗相婆婆睇

心穎透露新年已拜訪過馬國明父母,大讚:「Nice爆!」但由於自己父母不在港,故馬國明未有到黃家拜年:「之前返惠州探婆婆,親戚有八卦我哋係咪真(拍拖),我都有畀相婆婆睇。(幾時帶返去見人?)睇睇有冇機會」

發短訊慰問梁嘉琪

另外,講到曾是「是非精」拍檔的梁嘉琪疑被男友劈腿,隨即在社交網宣布已分手,心穎表示有短訊慰問對方:「都唔知講乜好,我有話我會喺度,佢係堅強嘅好女仔,希望佢會開開心心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!