掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

無懼禽流感!陳庭欣闖菲律賓睇鬥雞 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣去菲律賓拍劇,仲去參觀咗當地嘅鬥雞場。藝人陳庭欣、王浩信、朱晨麗(朱朱)等早前為無綫新劇《兄弟》到菲律賓取景,除了有連場動作戲外,還有一場到鬥雞 ...


陳庭欣去菲律賓拍劇,仲去參觀咗當地嘅鬥雞場。


藝人陳庭欣、王浩信、朱晨麗(朱朱)等早前為無綫新劇《兄弟》到菲律賓取景,除了有連場動作戲外,還有一場到鬥雞場拍攝的戲份,眾人無懼禽流感肆虐,實行勇字當頭豁出去!不過眼見打鬥過程殘忍,庭欣也不忍心看下去,她說:「鬥雞係當地文化,佢哋將啲利器綁落雞腳度,要啲雞互片,當地嘅鬥雞好貴,最高要700蚊美金一隻,仲有特別飼料同埋醫生團隊,我同何君誠識咗鬥雞場嘅負責人,去咗參觀,真係好有規模,有醫生幫啲雞縫針。(有冇落注?)冇我唔鼓勵呢樣嘢,太恐怖。」

而主力拍攝文戲的朱朱則說自己被當地的小朋友誤認為韓星,令她哭笑不得:「佢哋不斷向我哋整心心手勢,又講簡單韓文,好搞笑,同埋當地人好友善,借廁所、借場地都好熱情。」朱朱更指自己對當地交通規則不了解,如紅色交通燈可過馬路,綠色則要企定,與香港完全相反,令她相當混淆。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!