網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月7日 星期四

12歲李嫣為「嫣然」設計鏈墜籌款 王菲冧爆示範 __,李嫣,王菲,

王菲同前夫李亞鵬所生嘅女兒李嫣,2006年出世時患有先天性唇顎裂(俗稱兔唇),李嫣僅兩個多月大就被父母帶去美國接受矯正手術,其後王菲同李亞鵬就成立「嫣 ...


王菲同前夫李亞鵬所生嘅女兒李嫣,2006年出世時患有先天性唇顎裂(俗稱兔唇),李嫣僅兩個多月大就被父母帶去美國接受矯正手術,其後王菲同李亞鵬就成立「嫣然天使基金」,幫助國內同樣患上兔唇嘅貧窮兒童接受免費手術。

輾轉間李嫣已經12歲,日前嫣然天使基金官方微博就貼咗王菲嘅近照,見阿菲戴住太陽眼鏡,側側頭咁影咗一張好Cool嘅相,但原來亮點係佢頸上嘅熊貓鏈墜,原來呢個鏈墜就係阿菲嘅寶貝女李嫣設計㗎,官方微博除咗貼有王菲戴住李嫣嘅設計外,仲有好多藝人都有幫手宣傳,包括莫文蔚、姚晨、張靜初、張鈞甯等。據知王菲所佩戴嘅項鏈,就係根據李嫣嘅畫作一比一設計製作而成,兩母女一齊佩戴,真係好有愛呀。




鍾意就快D Share啦!