網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月7日 星期四

【爆相爆片】朱麗倩肚凸凸現身畢業禮 目擊者:佢肯定係有咗 __,朱麗倩,

華仔孖老婆出席女兒畢業禮,華嫂肚凸凸孕味甚濃。(讀者提供)
華仔孖老婆出席女兒畢業禮,華嫂肚凸凸孕味甚濃。(讀者提供)劉德華嘅6歲獨生女劉向蕙今日幼稚園畢業,一向私生活低調、十分保護家人嘅華仔,下午3點幾孖老婆 ...


劉德華嘅6歲獨生女劉向蕙今日幼稚園畢業,一向私生活低調、十分保護家人嘅華仔,下午3點幾孖老婆現身灣仔伊館,兩夫婦極罕地公開出席,親眼見證囡囡喺台上行畢業禮。溫馨過程被讀者葉太透過「爆相爆片」分享。

向蕙就讀嘅幼稚園今日舉行第53屆畢業禮,當輪到囡囡上台攞畢業證書時,華仔更興奮到企起身,而疑似大肚嘅華嫂就全程坐下,似乎想保持低調免引起注意。

葉太接受電話訪問表示,華仔現身伊館時,十分哄動,但更加引起葉太注意的是,「華嫂」朱麗倩肚凸凸孕味甚濃,育有兩子女嘅葉太語氣堅定表示:「佢肯定係有咗,睇個肚似有5個月。」

葉太話佢坐喺華仔夫婦隔籬,所以可以近距離拍攝兩人相片,從葉太提供相片所見,清楚影到華嫂嘅正面,着白色裙嘅華嫂雙手叠在腿上,肚部明顯隆起,的確孕味甚濃,與身旁嘅華仔專注望着前面,似等囡囡上台行畢業禮。

目前兩夫婦倩只育有獨生女向蕙,華仔曾坦言想追多個小朋友,但老婆年紀漸大,兩人已放棄追B希望。想不到現年52歲嘅華嫂,傳出再度懷孕嘅喜訊,早前佢戴口罩現身中環中建大廈,有指是去睇婦科醫生。(新聞連結: https://bit.ly/2J1A5mY )

《蘋果》向華仔查詢老婆是否大肚?暫沒有回覆。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!