網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月20日 星期五

胡定欣:玩曖昧冇結果!胡定欣放棄吳鎮宇唔覺可惜 __,定欣,吳鎮宇,鎮宇,胡定欣,

《衝上雲霄》之後,佢哋喺電影再次合作。曾合作電視劇的吳鎮宇與胡定欣,於新片有曖昧關係,定欣自爆戲中與男方搞曖昧,雖然最後未能開花結果,但不感可惜:「好 ...


《衝上雲霄》之後,佢哋喺電影再次合作。


曾合作電視劇的吳鎮宇與胡定欣,於新片有曖昧關係,定欣自爆戲中與男方搞曖昧,雖然最後未能開花結果,但不感可惜:「好多嘢喺現實中控制唔到!」

藝人胡定欣與吳鎮宇曾於無綫劇《衝上雲霄》系列中兩度合作,首次拍電影的定欣直言獲對方推薦,雖然只有短短三日的檔期,但慶幸早有默契:「好彩係佢,大家合作過兩套劇,已經有晒默契,亦都令我好易投入,拍得更加順利。」談到鎮宇於戲中一直為她默默付出,但最後反而嫁給多年來都不理她的情人,會否覺得結局可惜?她說:「現實同感覺係唔一樣嘅,呢啲情況現實中係會發生,冇話可唔可惜,好多嘢喺現實中控制唔到!」

扒龍舟肌肉痙攣

至於鎮宇表示有不少扒龍舟戲份,事前刻意不學習:「因為角色係由唔識扒到識扒,所以我特登唔學。前後加埋五日龍舟戲,一日扒十個鐘,扒到肌肉痙攣,要睇物理治療。」他透露片尾會派彩蛋,工作人員名單在一班演員扒龍舟的片段播出:「當時係最後一場扒龍舟戲,大家好開心,於是好落力咁起勢扒,由沙田扒到大圍,扒咗足足二十分鐘。」

嫌唔夠「麻甩」

鎮宇飾演「寬頻佬」,造型爛撻撻兼大肚腩,為演活角色不收身,不過他嫌自己不夠「麻甩」,覺得可以在語氣上改善會更似「MK大叔」。

場地:馬哥孛羅香港酒店

吳鎮宇化妝:Kargo Leung

髮型:Joe Kwong

服飾:DEGAIA

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!