掃呢頁CODE去手機

2018年9月14日 星期五

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】講笑咋?36D黃文意唔滿意身材 __,黃文意,

黃文意有36D驕人上圍都話唔滿意身材!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》每逢星期五、六、日更新一集。這集由擁有36D「最強Body」的藝 ...


黃文意有36D驕人上圍都話唔滿意身材!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》每逢星期五、六、日更新一集。這集由擁有36D「最強Body」的藝人黃文意(Mandy)與主持李惠儀(Kiwi)大談「身材」之道,自從拍攝節目《3日2夜》後,她的身材受到注目,不過她自謙只是角度問題,對身材並不滿意,更自爆有人說她上鏡似30歲,令她深感無奈,笑言:「我真人係幾後生㗎!」

病都唔敢出聲

童星出身的Mandy重返幕前後,深深感受到做藝人之苦,曾試過有病也不敢對人講,更被指醜樣咗,真的啞子吃黃蓮,有苦自己知。想知道更多今集內容,一定要留意《閨蜜睡房》喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!