掃呢頁CODE去手機

2018年9月14日 星期五

馮盈盈:港姐冠軍又亂噏!馮盈盈「公廁論」嚇窒網民 __,港姐,盈盈,馮盈盈,

馮盈盈又發表偉論!2016年港姐冠軍馮盈盈當選以來,口才了得,加上講嘢出位不着邊際,近年備受無綫器重,除了鐵膽主持清談節目《#後生仔傾吓偈》外,今年又 ...


馮盈盈又發表偉論!


2016年港姐冠軍馮盈盈當選以來,口才了得,加上講嘢出位不着邊際,近年備受無綫器重,除了鐵膽主持清談節目《#後生仔傾吓偈》外,今年又做港姐司儀,人氣高企。

禍從口出,繼之前關於兩性關係言論出事後,盈盈又再瀨嘢!在本月10日播出第178集的《#後生仔傾吓偈》中,盈盈和麥明詩對「港姐嫁有錢人」的話題,你一言我一語,十分激動。

節目中陸浩明先勾起話題說:「如果男仔入贅就畀人話食軟飯。」馮盈盈即說:「如果我哋嫁畀有錢人,就畀人話睇死佢想吊金龜係雞,係公廁!」麥明詩說:「畀人話選港姐就係為咗咁咋嘛!」盈盈咁都噏得出,唔少網民都留言話盈盈身為港姐冠軍,應該要謹言慎行!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!