掃呢頁CODE去手機

2018年9月14日 星期五

袁嘉敏:睇戲食飯冇下文!袁嘉敏爆唐文龍冇反應 __,唐文龍,袁嘉敏,

袁嘉敏中秋節未有人約呀!藝人袁嘉敏、唐文龍及河國榮等到沙田出席電影首映,袁嘉敏表示最近拍攝一套題材黑暗的港產片:「有通告嘅前一晚,我就會唔瞓覺同唔食嘢 ...


袁嘉敏中秋節未有人約呀!


藝人袁嘉敏、唐文龍及河國榮等到沙田出席電影首映,袁嘉敏表示最近拍攝一套題材黑暗的港產片:「有通告嘅前一晚,我就會唔瞓覺同唔食嘢,眼神要Keep住恐怖,要整殘自己。(捱殘咗驚唔驚補救唔番?)驚呀,特別我下個月生日,又大一歲,但我珍惜呢個機會嘅。」她自爆有性感場面,主要是尺度大的大露背,又坦言很開心用廣東話拍片,可以同聲同氣。

提到在內地商演,她稱希望多點時間留港。至於會否在香港慶生?她就說要視乎到時的心理狀態,直言被電影影響甚深:「之前唔使開工就去咗新加坡,但都係不停諗起劇情,因為其他演員都做得好好。我叫自己放鬆啲,但一諗起就喊,驚自己抽離唔到。」記者提議她找靚仔陪慶生,她就強調自己單身:「但講親都冇人信。(中秋節冇人約?)冇呀,唐文龍都唔理我,幾年前我哋有同朋友睇戲、食飯,但佢都好似冇反應。(鍾意佢呢類型?)陽光型,有正能量,幾好。我怕自己成日諗劇情,都想識新朋友傾吓偈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!