掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

追憶金庸 劉培基設計查太婚紗查哥哥贈詩讚譽 __,金庸,

一代武俠小說泰斗金庸於上月30日離世,享年94歲。
一代武俠小說泰斗金庸於上月30日離世,享年94歲。武俠小說泰斗金庸(原名查良鏞)上月30日逝世,享年94歲,昨日在香港殯儀館設靈,遺體今日移往大嶼山寶 ...


武俠小說泰斗金庸(原名查良鏞)上月30日逝世,享年94歲,昨日在香港殯儀館設靈,遺體今日移往大嶼山寶蓮寺火化。現年67歲的形象設計師劉培基與金庸相交多年,更一直以「查哥哥」稱呼對方。劉培基在40歲生日時,更獲金庸親筆題詩慶賀,寫上「妙手縫成夢裏詩」,回報劉培基為太太設計婚紗。

一代武俠小說作家金庸上月30日離世,其家屬昨在北角香港殯儀館為金庸設靈,多位演藝界名人包括白雪仙、劉培基、黃曉明及杜琪峯等亦前往殯儀館向金庸作最後致意。與金庸相識多年的劉培基日前接受《蘋果》電話訪問,他表示一直尊稱金庸為「查哥哥」:「一個好偉大長輩,我極尊敬佢,有江湖嘅地方都景仰佢,因為佢嘅作品有情有義,佢唔係一個簡單嘅武俠小說作家,裏面有好多文學同教育,佢係充滿智慧嘅長者,獨一無二,後無來者!」



金庸太太林樂怡性格低調,兩人甚少一同出席公開活動。 金庸太太林樂怡性格低調,兩人甚少一同出席公開活動。
金庸在劉培基40歲生日時,送贈墨寶作生日禮物。微博圖片

金庸在劉培基40歲生日時,送贈墨寶作生日禮物。微博圖片
劉培基昨到靈堂向金庸作最後致意。攝影:葉君海

劉培基昨到靈堂向金庸作最後致意。攝影:葉君海
劉培基00年舉行發佈會時,多位好友包括金庸及張國榮等撐場,可惜有六位已乘鶴西去。

劉培基00年舉行發佈會時,多位好友包括金庸及張國榮等撐場,可惜有六位已乘鶴西去。

因黃霑結緣

談到跟金庸的相交經過,劉培基憶述:「應該同黃霑一齊時識,嗰時黃霑向林燕妮求婚,都喺查哥哥屋企,當時我哋差唔多個個禮拜都喺查哥哥度食飯。」他又提到自己會向金庸請教搞生意,在40歲生日時,更獲金庸饋贈墨寶:「佢對我好好,有好多嘢唔係太識,好似做生意搞合同,我都會問佢,佢會好詳細幫我分析。有年我生日,佢寫咗幅字畀我,當日我好開心。」

收到這份珍貴墨寶的畫面,劉培基仍歷歷在目:「我喺佢屋企食飯,好多人坐喺度,佢話呢張枱裏面,佢寫得最多字畀嗰個,就係我。嗰時查太(林樂怡)同我講『好多人會好恨有你呢篇嘢。』我真係好多謝查哥哥,我搬咁多次屋,但呢篇嘢由佢交喺我手後,到今時今日都係跟住我。」劉培基更表示雖然他未曾為金庸設計西裝,但就曾為金庸太太林樂怡設計婚妙:「佢太太嘅婚紗係我做嘅,查哥哥搵我設計,因為查太係好低調嘅人,所以我從來冇講過畀人知。婚紗米白色好簡單、優雅、端莊,好高貴好襯佢,細細嘅頭紗。佢哋冇擺酒,只係影婚紗相。」

金庸離世後,劉培基在微博貼出他00年網站發佈會的合照悼念,相中還有張國榮、梅艷芳、沈殿霞、黃霑、林燕妮、白雪仙及汪明荃等,他說:「查哥哥對後輩好好,尤其對我好好,我所有舖頭開張佢一定嚟,佢唔去呢啲地方㗎,嗰次係我嘅發佈會,佢個女陪佢一齊嚟。」



屋企多遺照

可惜劉培基與金庸最後一次見面,已是10年前的事:「我呢一生冇乜遺憾,喺我身邊實在太多叻嘅人好嘅人,珍惜曾經有過呢啲緣份,嗰張相走咗6個!所以有朋友話想嚟屋企探我,我話出去飲杯咖啡就算,因為我屋企最多係遺照。」

另外,曾演繹《神鵰俠侶》楊過一角的劉德華,日前接受電台訪問,他表示在中學時已看過金庸著作,較喜歡《射鵰英雄傳》,直到第一次在電視螢幕看到《神鵰俠侶》,就被楊過與小龍女一段刻骨銘心的愛情所吸引:「從來冇諗過自己可以飾演楊過,拍攝過程我都擔心自己有冇能力去應付,好彩有機會遇到金庸老師,佢畀咗好多意見我去演繹楊過嘅反叛同用情專一嘅一面。」

採訪:余燕儀




鍾意就快D Share啦!