掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

意甲:重口味合照!C朗露底 基亞連尼「露J」 __,基斯坦奴朗拿度,C朗,

延伸閱讀:【C朗「牛油手」英雄救美 撐祖高域搶晒fo】https://bit.ly/2qR0jkN  祖雲達斯日前作客2比0擊敗AC米蘭,賽後網上瘋傳 ...




延伸閱讀:

【C朗「牛油手」英雄救美 撐祖高域搶晒fo】

https://bit.ly/2qR0jkN  

祖雲達斯日前作客2比0擊敗AC米蘭,賽後網上瘋傳一張重口味「淫照」!話說AC米蘭小將比蘭路華呢場波有份做後備,賽後佢就去到祖雲達斯更衣室搵C朗合照,當時C朗上身赤裸,條波褲就除咗一半露出底褲,非常性感。

不過,呢張相真正焦點並唔係C朗拿度,因為幫佢哋影合照嘅人,居然將全身一絲不掛嘅基亞連尼影埋入鏡,換緊衫嘅基亞連尼全不知情,而且重要部份亦都影得一清二楚!相片曝光之後,比蘭路華立即喺社交網道歉:「我要向基亞連尼道歉,我原意只係想同一個偉大冠軍人物合照,而且我亦冇將呢張相放上社交網,唯一令我後悔嘅錯誤,係我冇睇清楚就將張相傳畀朋友。」

延伸閱讀:

【C朗「牛油手」英雄救美 撐祖高域搶晒fo】

https://bit.ly/2qR0jkN  

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!