掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

蘇永康:唔使囝囝讀名校 蘇永康變黐家男 __,蘇永康,

蘇永康承認年紀愈大電話裏嘅號碼會愈來愈少,因為想花更多時間喺囝囝身上少咗去「應酬」。歌手蘇永康(蘇康)自榮升人父後,有仔萬事足,仲變得好黐家,甚少去「 ...


蘇永康承認年紀愈大電話裏嘅號碼會愈來愈少,因為想花更多時間喺囝囝身上少咗去「應酬」。


歌手蘇永康(蘇康)自榮升人父後,有仔萬事足,仲變得好黐家,甚少去「應酬」。佢喺網上分享一段佢餵囝囝蘇展弘(Jazz)食嘢片,見到Jazz食得好開心,之後又戴上副黑框眼鏡,絕對萌爆!

蘇康話:「有人說年紀越(愈)大電話裏面嘅號碼會愈來愈少!在下絕對同意,現階段的我除了工作和少數交心朋友之外,我只願意花時間在我孩子身上⋯我並不在乎你是否需要上名校,我只希望我的孩子能夠健康快樂地成長。」網民都話相信蘇康工作完幾咁辛苦都好,一見到囝囝個心都融晒喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!