掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

曼聯三子搵路走 桑馬達免費簽阿仙奴 __,曼聯,

(互聯網)曼聯今輪英超完敗曼城,唔少魔粉都非常失望,覺得愛隊與同市宿敵嘅實力差距愈來愈大。無論係球迷同領隊莫連奴,都希望於陣容上有轉變,正所謂有出先有 ...


(互聯網)


曼聯今輪英超完敗曼城,唔少魔粉都非常失望,覺得愛隊與同市宿敵嘅實力差距愈來愈大。無論係球迷同領隊莫連奴,都希望於陣容上有轉變,正所謂有出先有入,如果要轉換陣容,有球員離開在所難免。英國體育電台Talksport主持人爆料,桑馬達將不獲紅魔鬼續約,出年夏天會以自由身轉會阿仙奴。

Talksport主持人Adrian Durham,日前表示自己收到內幕消息,於季尾就約滿曼聯嘅桑馬達將不獲續約,換句話說佢於一月就可以同其他球會接觸。佢表示阿仙奴對今年30歲嘅桑馬達好有興趣,事關現任兵工廠領隊艾美利,08至12年執教華倫西亞時曾與桑馬達合作,雙方關係良好,所以有意故劍重逢。Adrian Durham對呢單傳聞嘅真確性好有信心:「雖然唔係官方消息,但來源絕對可信。大家要記得係邊個放呢單料出嚟嘅。」

桑馬達於14年轉會曼聯,當時就係目前紅魔領隊莫連奴,將佢由車路士賣到紅魔鬼。雖然桑馬達幾乎每次落場都有表現,但寸王似乎覺得佢同自己嘅戰術格格不入,所以桑馬達始終爭唔到正選。目前桑馬達已經三字頭,寸王唔畀新約佢都唔出奇。

另外,於今年一月加盟阿歷斯山齊士,於曼聯冇腳好波,而且又同隊友唔咬弦,故希望一月離隊。意大利右閘達美安因長期被投閒置散亦想離隊,據知意甲雙雄羅馬同國際米蘭,都有意接收呢名28歲後防球員。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!