掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

馬貫東:拍《愛.回家》衝出香港 馬貫東獲粉絲慶生 __,愛.回家,慶生,

馬貫東FansClub為佢搞咗個生日會,仲有來自其他地方嘅粉絲添!藝人馬貫東(Mark)日前(8日)32歲生日,萬千寵愛在一身嘅佢,除咗有班《愛.回家 ...


馬貫東Fans Club為佢搞咗個生日會,仲有來自其他地方嘅粉絲添!


藝人馬貫東(Mark)日前(8日)32歲生日,萬千寵愛在一身嘅佢,除咗有班《愛.回家之開心速遞》演員同事為佢慶祝,佢嘅Fans Club更專誠為佢籌備咗個難忘生日會,仲有來自其他地方嘅粉絲,睇嚟《愛.回家》真係好受歡迎噃!

佢好多謝一班幹事嘅精心策劃,仲話今年生日會相當有新意:「今年比較特別,我哋冇玩遊戲,但係有一個問答環節,我哋坐喺度傾偈畀fans了解我多啲,同時我亦都了解多咗啲新會員,仲發現有內地同澳門嘅fans,嗰陣我哋就好似一班朋友喺度敍舊咁,互相鼓勵同支持,成個感覺好warm。最驚喜就係Fans Club親手整咗個獨一無二嘅生日蛋糕畀我,同埋佢哋真係有聽我講,捐錢去慈善機構,再將捐款收據送畀我做禮物,多謝佢哋咁有心。」佢續指會繼續努力,希望來年會有更多粉絲朋友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!