掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

宣萱:衰事業心太強 宣萱放棄嫁入豪門 __,宣萱,

宣萱依家未有着落!宣萱多年來不乏裙下之臣,曾與張衞健、有米牙醫陳建緯及外籍獸醫Ruan等交往,但最終未能開花結果。她曾在專訪中透露其感情世界,坦言年輕 ...


宣萱依家未有着落!


宣萱多年來不乏裙下之臣,曾與張衞健、有米牙醫陳建緯及外籍獸醫Ruan等交往,但最終未能開花結果。她曾在專訪中透露其感情世界,坦言年輕時將事業放在第一位,曾因工作而與富二代男友榮文瀚分手,放棄嫁入豪門:「30幾歲嗰陣,曾經有過結婚嘅機會,當時男友都向我提出結婚,但講明唔可以繼續做呢行,要生仔做全職媽媽,當時我完全未Ready。」又自言性格向來率直、有原則、較自我中心,忽略了身邊人感受:「好似以前拍拖睇戲,我會好直接表達想睇咩戲,每件事都係圍繞住自己。」

談及對成家立室的追求,宣萱曾表示已決定不生小朋友,對結婚亦一切隨緣,但絕不會「為嫁而嫁」,只希望遇上「Mr.Right」共度餘生,若然性格合得來,就算不結婚也接受。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!