掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

麥明詩:麥明詩美國考獲律師牌 網友叫退出娛圈 __,麥明詩,

麥明詩多年來默默耕耘,終於在美國考獲執業律師牌!藝人麥明詩於熱播新劇《是咁的,法官閣下》中飾演一名新仔律師,更因為處處踫壁做得唔開心,所以想唔做,雖然 ...


麥明詩多年來默默耕耘,終於在美國考獲執業律師牌!


藝人麥明詩於熱播新劇《是咁的,法官閣下》中飾演一名新仔律師,更因為處處

踫壁做得唔開心,所以想唔做,雖然劇情如此,但現實中的她卻甚為成功!她日前在社交網上載一張於外國的照片,留言:「埋頭苦幹,用時間和努力說服別人。」原來麥明詩多年來默默耕耘,終於在美國考獲執業律師牌,更有一男性友人陪她一起到紐約法院進行宣誓,不少好友立即留言恭喜她,更有網友叫她不如返去做律師賺錢,之後嫁個好老公,又指娛樂圈不適合她。

而問到《是》劇監製陳耀全拍攝時,麥明詩可曾向他提到會考執業律師牌?陳耀全說:「早兩、三個禮拜嗰陣有同我講,佢話出席唔到宣傳,我問佢點解,佢話要去攞律師牌,都係嗰陣我先知!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!