網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

倪晨曦:女神法國訂婚!倪晨曦答應嫁圈外男友 __,倪晨曦,女神,

真係喊到收唔到聲呀~~藝人倪晨曦(Elva)一直都係宅男心目中嘅女神,更加係港女化妝扮靚嘅美容指標,網上人氣高企,不過!!女神剛剛就宣布佢要結婚喇!今 ...


真係喊到收唔到聲呀~~


藝人倪晨曦(Elva)一直都係宅男心目中嘅女神,更加係港女化妝扮靚嘅美容指標,網上人氣高企,不過!!女神剛剛就宣布佢要結婚喇!

今日佢喺社交網宣布自己原來一早已經訂婚,今年十月時佢仲喺法國出席緊巴黎時裝周,有日下午當佢做完嘢準備走人時,髮型師就同佢講話自己唔見銀包,Elva聽到就即刻趕點拍攝現場,點知就見到圈外男友V先生喺橋上現身:「他說了好多好多但我都不記得了,只是一個勁的哭,因為我好感動!!沒有想過他會選擇在我覺得最浪漫的城市向我求婚!」

喺佢上載嘅片中見到,一身西裝造型嘅男友當時即場下跪求婚,更遞上大大紮紅玫瑰及戒指,身旁亦準備好腳架同相機紀錄呢個難忘一刻,而主角Elva盲喊到收唔到聲,場面浪漫又感人,當然最後Elva就首肯答應嫁人啦,真係Sweet到爆~佢喺社交網上仲冧爆示愛:「上輩子一定是做了什麼好事,這輩子有這樣的疼愛。」2018年最後一日公布喜訊,唔知佢會喺2019年幾時搞婚禮呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!