掃呢頁CODE去手機

2019年1月30日 星期三

【爆相爆片】九巴車長勸勿坐篋 野蠻女︰你搞問題呀? __,爆相爆片,

本周日下午4時許,彭先生乘搭九巴荃灣西站往彩明的290線,當時乘客多,不少人站在下層通道;當巴士駛向寶達邨車站,一名拖行李篋站近前門的女乘客,以篋當凳 ...


本周日下午4時許,彭先生乘搭九巴荃灣西站往彩明的290線,當時乘客多,不少人站在下層通道;當巴士駛向寶達邨車站,一名拖行李篋站近前門的女乘客,以篋當凳坐,車長勸阻,「小姐麻煩你吖,你咁樣坐喺度好危險㗎。」女方回應:「司機呀,麻煩你吖,我冇騷擾你喎,我又冇企出黃線之外喎,你係唔係搞問題呀𠵱家?」



車長停車稱要通知公司報警,並向其他乘客致歉。涉事女乘客站起說:「唉,我落車企企先,好焗呀呢度,開門吖,報警吖嘛。」車長即開門遞手:「隨便!」但女乘客又坐回篋上,向車長說:「你搵咗警察嚟先吖。你阻住人哋咋,唔係阻住我。」擾攘近4分鐘後,車長見她站起來,遂繼續開車。女乘客即揶揄說:「咦,唔係報警咩?」彭先生透露該名女乘客隨即被其他乘客圍攻,亦認為車長做法正確。



每晚送5萬!星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!