掃呢頁CODE去手機

2019年1月30日 星期三

【網絡公審】億萬千金女友被爬頭兼豎中指 袁偉豪扯火公開司機車牌 __,袁偉豪,

張寶兒是2016年友誼小姐(網上圖片)
袁偉豪和億萬千金女友張寶兒拍拖兩年,37歲男大當婚的袁偉豪,最近坦言有結婚計劃,還笑言會向女友探口風;而正在熱戀期的袁偉豪,昨晚為替女友出口氣,在社交 ...


袁偉豪和億萬千金女友張寶兒拍拖兩年,37歲男大當婚的袁偉豪,最近坦言有結婚計劃,還笑言會向女友探口風;而正在熱戀期的袁偉豪,昨晚為替女友出口氣,在社交網公開一架黑色車輛的車牌,狠批:「你駕駛態度非常惡劣,你超速,推人,豎起中指,四眼哥哥,我畀番個like你!」



有網民留言指袁偉豪經常遇到這類司機,袁回覆:「我女朋友開車!女友畀人推呀,觀塘繞道行80,我們已經行85快線,不停喺我哋後面眨高燈又推完一輪,中線爬我哋頭,然後我按下車窗,指住佢問佢想點?四眼哥哥之後快放,快放一會,入將軍澳隧道之前,佢入秀茂坪就豎起中指,我覺得佢真係好討厭!」網民指香港好多人駕駛態度十分無品,袁又回覆:「快少少唔緊要,推人就好危險。」



雖然公開對方車牌作網絡公審,但好多網民都留言撐袁偉豪:「佢擺明係蝦你女朋友係女司機」、「車廂內前後裝web cam,load個USB copy交警署交通部,會有人做嘢,超速,危險駕駛」、「有片就交畀警方做嘢,呢啲馬路炸彈,要畀教訓佢」、「好彩大家冇事」。



每晚送5萬!星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



張寶兒是2016年友誼小姐(網上圖片) 袁偉豪指推人好危險(網上圖片) 袁偉豪指推人好危險(網上圖片)
好谷氣(資料圖片)

好谷氣(資料圖片)
拍拖兩年打得火熱(資料圖片)

拍拖兩年打得火熱(資料圖片)
袁偉豪在社交網公開對方車牌(網上截圖)

袁偉豪在社交網公開對方車牌(網上截圖)

鍾意就快D Share啦!