掃呢頁CODE去手機

2019年4月30日 星期二

【爆相爆片】難得喺香港拍拖 李澤楷孖郭嘉文嘆西班牙菜吹足兩粒鐘 __,李澤楷,爆相爆片,郭嘉文,

(中:讀者陳小姐提供圖片)
坐擁約340億身家的「小小超」李澤楷戀上26歲港姐郭嘉文,二人拍拖3年多,依然愛得甜蜜,感情穩定,就算小小超不時到外地開會,郭嘉文亦化身「跟得女友」, ...


坐擁約340億身家的「小小超」李澤楷戀上26歲港姐郭嘉文,二人拍拖3年多,依然愛得甜蜜,感情穩定,就算小小超不時到外地開會,郭嘉文亦化身「跟得女友」,如早前就有讀者直擊二人遊韓國首爾,二人猶如「連體嬰」同行,把握時間相聚(新聞連結: https://bit.ly/2YN3WI6 )。



由於小小超工作忙,二人甚少有時間在香港拍拖,前日小小超罕有與郭嘉文一起到馬場欣賞賽事,若要數對上一次在香港被捕獲,已經數到2017年。早前小小超難得在香港與女友撐枱腳,當日大概7時許,他與郭嘉文在上環一間西班牙餐廳出現,被《蘋果》讀者陳小姐透過「爆相爆片」直擊二人拍拖過程。



身穿白色恤衫的小小超與黑色V領上衣打扮的郭嘉文在餐廳晚膳,二人揀了在餐廳正中當眼位置的bar枱,當時二人枱頭已點了白酒及紅酒,陳小姐表示:「佢哋兩個就坐喺bar枱位置,就唔係好覺有保鑣喺附近,初頭就見李生比較多言,而郭嘉文就係聆聽多,佢顯得好有耐性,而李生越講越滔滔不絕,之後有侍應上前為佢哋服務,見到李生都好有笑容。佢哋一坐就坐到大概9點,郭嘉文就開始多嘢講,見佢講到手舞足蹈,最後佢哋留咗兩個鐘,就埋單走人。」



【編輯推介】



【語氣隱晦】讚鄭秀文有智慧靈性 鍾楚紅:愛錫佢就唔好再提

https://bit.ly/2XMV8R4



【走出陰霾】攬許志安愛犬 鄭秀文傷腳後恢復運動:萬事起頭難

https://bit.ly/2GQbdzY



【良心僱主】司機灣仔繞道逆線行駛 吳啟明無意解僱司機

https://bit.ly/2Wf3TD9



【韓娛圈醜聞】朴有天今早受查認吸毒 舊愛感背叛落淚

https://bit.ly/2XUeROK



【遠睇認唔認到?】Eason梁漢文打網球 網民:造型一言難盡

https://bit.ly/2Lc1Ajj



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(中:讀者陳小姐提供圖片) 小小超與郭嘉文坐在酒吧位進餐。(讀者陳小姐提供圖片) 小小超與郭嘉文坐在酒吧位進餐。(讀者陳小姐提供圖片)
2017年首度在香港被捕獲拍拖。(資料圖片)

2017年首度在香港被捕獲拍拖。(資料圖片)
同年在新加坡。(資料圖片)

同年在新加坡。(資料圖片)
2016年,小小超與郭嘉文戴口罩在日本拍拖,戀情曝光。(資料圖片)

2016年,小小超與郭嘉文戴口罩在日本拍拖,戀情曝光。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!