掃呢頁CODE去手機

2019年6月27日 星期四

【老公突然打拳】岑潔儀明天帶仔仔打氣:佢想畀大仔知道世界有贏有輸 __,岑潔儀,

【老公突然打拳】岑潔儀明天帶仔仔打氣:佢想畀大仔知道世界有贏有輸4分鐘前岑潔儀的丈夫Dixon明天為慈善活動《微笑行動》參加拳賽,獲好友支持已籌得6位 ...


  • 【老公突然打拳】岑潔儀明天帶仔仔打氣:佢想畀大仔知道世界有贏有輸
  • 4分鐘前






岑潔儀的丈夫Dixon明天為慈善活動《微笑行動》參加拳賽,獲好友支持已籌得6位數字善款。Dixon早在兩個月前開始操練,每日練五個鐘,之後又跑5K,對於老公練習時已經傷痕纍纍,岑潔儀心痛之餘,又因老公而感到驕傲。

「佢放低所有嘢去專心做一件事,唔單止工作,就連同朋友聚會都取消,我覺得佢呢份毅力好難能可貴。今次除咗為微笑行動籌到錢,老公亦希望以身作則,畀大仔知道世界係有贏有輸,因為大仔好好勝,所以佢畀大仔知道,就算輸咗,都可以好漂亮咁起返身。」她說。不過對於老公明天比賽,岑潔儀十分有信心,她認為老公很大機會打贏比賽。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!