網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月24日 星期六

蕭亞軒:奇怪動作有暗湧?蕭亞軒嫩口新歡大起底 __,蕭亞軒,

咁快就畀網民嚇怕好難行落去喎!一句「愛就是需要我們在一起」,蕭亞軒(Elva)趁住40歲生日宣布同現年24歲嘅黃皓發展姊弟戀,喺佢嘅情史入面,同黃皓嘅 ...


咁快就畀網民嚇怕好難行落去喎!


一句「愛就是需要我們在一起」,蕭亞軒(Elva)趁住40歲生日宣布同現年24歲嘅黃皓發展姊弟戀,喺佢嘅情史入面,同黃皓嘅年紀相差最遠,究竟呢位小鮮肉有乜嘢本事可以奪得女神嘅芳心呢?據知Elva喺最低潮時期,即2017年分手後兼患病期間,黃皓一直喺身邊陪住保護同埋照顧,就係咁成功打動咗女方,Elva仲透露話黃皓就係佢最好嘅生日禮物!

1995年出世嘅黃皓身高1.83米,加埋靚仔樣絕對係高質小鮮肉,溫哥華長大嘅佢轉戰台灣一心喺娛樂圈闖出名堂,除咗勤力上堂學國語之外,仲會上演藝相關課程去增值自己,都算係好有上進心,佢演出經驗就唔算多,比較出名係同有馬來西亞「國民女神」之稱嘅四葉草(朱主愛)拍過一套微電影《貓屎咖啡》,當中擔正做男主角。

唔少粉絲知道Elva公開戀情都留言祝福佢,佢哋仲去黃皓嘅微博度留言叮囑佢要錫住偶像,唔知係咪太多留言嚇怕咗,佢竟然將宣布同Elva拍拖嘅Po刪除咗,啱啱開始嘅壓力就承受唔住,之後條路只會更加難行,睇嚟佢哋嘅戀情都唔係咁穩定有啲暗湧。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!