網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月24日 星期六

「男友」周志文都搞錯:佢哋好似樣! __,周志文,

周志文
「男友」周志文都搞錯:佢哋好似樣!劉佩玥(Moon)與緋聞男友周志文經常出雙入對,他亦曾被拍到與Moon的家人見面,對於Moon突然爆出有一個「妹妹」 ...


「男友」周志文都搞錯:佢哋好似樣!

劉佩玥(Moon)與緋聞男友周志文經常出雙入對,他亦曾被拍到與Moon的家人見面,對於Moon突然爆出有一個「妹妹」,他接受訪問時直言有見個Christie,自己也曾一度誤以為是Moon的「親妹」:「佢哋好似樣,我開頭都以為係真妹,之後先發現係好Close嘅師妹,好Surprise!(覺得佢有冇潛質入行?)要睇佢興趣,呢行有好多嘢可以試,唱歌或者演戲等等,最緊要Enjoy當中。(邀請佢加入Happy Live一齊唱歌?)如果佢鍾意又唱得好,當然可以」


鍾意就快D Share啦!