掃呢頁CODE去手機

2019年8月23日 星期五

張明偉:靠《愛回家》入屋 張明偉曾秘撈司機維生 __,張明偉,愛回家,愛.回家,

因為同何傲芝嘅姊弟戀~藝人張明偉近年成功入屋,對於外界曾標榜他為富二代,他只一笑置之。雖然家境不錯,但他撫心自問一直以來都自食其力,儘管經歷半年的空白 ...


因為同何傲芝嘅姊弟戀~


藝人張明偉近年成功入屋,對於外界曾標榜他為富二代,他只一笑置之。雖然家境不錯,但他撫心自問一直以來都自食其力,儘管經歷半年的空白期,也堅決不靠父蔭,寧願放下藝人身份揸Uber,靠自己努力賺錢。

現年30歲的張明偉入行近八年,近年終憑處境劇《愛·回家之開心速遞》「George」一角而廣為人識,但原來他不但在劇中是學霸,連現實中也是一名「真學霸」,畢業於頂尖學府美國加州大學洛杉磯分校(UCLA)。大學畢業後第一份工作便是無綫助理編導(PA),後來受到監製的鼓勵,從幕後走到幕前。他說:「其實本身一開始想出碟做歌手,諗住近水樓台,但當時唱片市道又唔好。做咗PA之後大家見我鍾意表演,就幫我報藝員訓練班。」

拍拖一年 未想結婚

最令人印象深刻莫過於他與何傲芝的姊弟戀,令不少人對他有所誤解,認為他是富二代,他為此平反,並搞笑自稱「偽富二代」:「我入行咁多年,就算冇收入都好,我從來冇問過屋企人攞錢。有一段時間名氣低又冇劇拍,就係我仲未拍《愛·回家》嗰時,要揸Uber幫補生計,如果我係富二代就唔會去揸Uber只不過當時新聞要營造女方係某個形象,就話我係富二代。」故他非常感恩拍處境劇,帶挈他獲更多觀眾認識。

至於感情方面,他自爆有拍拖一年多的圈外女友,視對方為結婚對象:「依家感情好穩定,咁我都會同佢講番以前拍拖嘅嘢。坦白講,暫時我哋冇一個特定時間要結婚,順其自然。」

場地:Mini Hotel Causeway Bay

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!