掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

謝和弦:謝和弦晒拖手相冧小三 爆大肚妻逼佢跳樓 __,小三,謝和弦,

搞到咁為乜……台灣歌手「搖滾壞小子」謝和弦早前遭大肚妻Keanna檢舉涉吸食大麻被捕,昨日佢就已經講明同大肚妻會離婚,又為小三主播Liya「正名」,即 ...




搞到咁為乜……


台灣歌手「搖滾壞小子」謝和弦早前遭大肚妻Keanna檢舉涉吸食大麻被捕,昨日佢就已經講明同大肚妻會離婚,又為小三主播Liya「正名」,即惹嚟大批網友劣評喪鬧,不過佢就繼續發功,上載同Liya拖手相晒恩愛之餘,並隔空狂寸老婆:「愛不到就毀了我!兄弟一點都不恐怖,女人才恐怖,我老婆搶人家的手機,霸佔不還,於是我直接買一支新手機賠給莉婭(Liya),合理啊!」而面對網友圍剿嘅謝和弦,仲不斷爆料:「她(Keanna)差點逼我跳樓」、「每次吵架都用報警威脅我,沒感情了!」真係睇到網友眼火爆!


曾組過兩次女團均失敗收場嘅小三Liya,之後亦在社交網晒靚相,以勝利者身份寸網友:「我的世界裏不歡迎不愛我的人 那些對我口出惡言的人 我永生永世封鎖你們 本公主真的不屑跟你們說話!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!