掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

吳浩康:分手耍冧唔收貨 崔碧珈連環狙擊吳浩康 __,吳浩康,崔碧珈,

應該信邊個好?歌手吳浩康(Deep)與36G咪神崔碧珈(Anita)分手,本身二人似是好嚟好去,Deep於社交網自言放太多時間於工作而忽略對方,自知不 ...




應該信邊個好?


歌手吳浩康(Deep)與36G咪神崔碧珈(Anita)分手,本身二人似是好嚟好去,Deep於社交網自言放太多時間於工作而忽略對方,自知不足,更高呼:「不配為你的男朋友!」耍冧認錯兼望他日能有緣再一起走,點知言猶在耳,Anita明顯對分手宣言唔收貨,不斷留言喪鬧,直指對方「扮上進」、「大話精」,又表示二人分手唔關工作或能力問題,更自爆二人已同居一年。


東網記者聯絡到崔碧珈,她回覆指:「唔係因為工作,佢從來冇因為工作上而忽略我,我哋同居咗一年了,時間見面上係冇問題嘅,但因為咩事,私人事情唔多加回應了,多謝大家關心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!