掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

【人一藍…】曹永廉舉家警總送暖相被瘋傳 朱庭萱爆粗鬧自己友:害死人喇! __,曹永廉,瘋傳,

反送中運動已經持續了半年,抗爭集會遍地開花,多次遊行最後都演變成警民衝突,警察濫用暴力導致示威者血流披面、倒地不起,警民關係因此而陷入一個前所未有的分 ...




反送中運動已經持續了半年,抗爭集會遍地開花,多次遊行最後都演變成警民衝突,警察濫用暴力導致示威者血流披面、倒地不起,警民關係因此而陷入一個前所未有的分裂局面。不過同一時間,坊間亦有不少人支持警察,例如就見過譚詠麟、鍾鎮濤和梁家輝等人出席撐警集會,結果有追隨譚校長多年的忠粉表示心碎,將收藏多年的黑膠碟踩爛以示不滿。



「荷蘭叻」陳百祥亦兩度到警總撐警,送上奶茶及燒鵝等慰勞警隊,今日又有藝人組團到警總送暖相被放上網!雖然今次他們低調行事,可惜最後被豬隊友出賣,將相片上傳到FB,即使秒刪相片、留言,但都已被其他人秒cap,而且更在網上瘋傳。事緣今日曹永廉一家、楊明、莊思明、莊思華、姚盈盈、前保安局局長李少光兒子李霖恩、李嘉、劉俐、洗國林與及朱庭萱一行多人,將一條藍底印有香港夜景兼寫上支持句子的banner送到警總,上面又印有「致PPRB各位勞苦功高的警務人員」字句,警方派出警察公共關係科高級警司江永祥、總警司郭嘉銓、謝振中等人接收。



其後有人將相片上載到FB並留言:「今天有藝人往警察總部為警察打氣!」結果有人留言叫上載者刪post,有份出席的朱庭萱更說:「班藝員係秘密探訪,唔出鏡㗎害死人喇!」接着她更連環出post:「Please deleted and don't forward out!!!!」、「醒啲好唔好呀!人哋嚟支持,你哋害死人!」、「Don't share Please.」亦有人提醒樓主:「你張相仲係公開的。」朱庭萱爆粗回覆:「Fxxk reply Please.」最後當然被瘋傳。



有網民說:「原來張相原本唔係公開㗎,大家唔好save唔好share呀!」亦有人到上載者FB留言:「好似你啲低學歷,低技能嘅社會渣滓,終於有貢獻社會嘅一日嚕,將你嗰班同樣中學畢業嘅電視小丑公諸於世,果然係最強嘅隊友!」、「做咩del post啫?撐警咁光榮嘅事做乜咁鬼祟呀?#晨早有人cap咗圖#你唔好下世先刪圖」、「你唔係豬到仲覺得今時今日撐警係一件光榮嘅事?」



曹永廉、楊明、李霖恩等人今日組團撐警,其後有人將大合照放上網。 曹永廉、楊明、李霖恩等人今日組團撐警,其後有人將大合照放上網。
成員之一的朱庭萱見到相,即不停留言鬧豬隊友害死人,更忍不住爆粗。

成員之一的朱庭萱見到相,即不停留言鬧豬隊友害死人,更忍不住爆粗。
相片被人cap圖,被人質疑光明正大何須隱瞞。

相片被人cap圖,被人質疑光明正大何須隱瞞。

鍾意就快D Share啦!