網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月4日 星期五

抑鬱症搞散巨聲戀 林欣彤轉嗒同門奀星




戴口罩赴會

9月 12日,本刊發現林欣彤和陳家樂於銅鑼灣密會,戴上口罩的林雖然身高差男方一大截,但二人離奇地合襯。

娛樂喧

抑鬱症搞散巨聲戀 林欣彤轉嗒同門奀星

林欣彤( Mag)早前於電台活動自爆與同是「巨聲幫」的羅孝勇( Sheldon)分手。從未承認戀情的她,突然公開與羅孝勇畫清界線,令人費解。

據知林欣彤去年患上抑鬱症,長期自閉在家,性格外向的羅孝勇不甘寂寞便頻頻出去夜蒲解悶,林於是決定怒斬三年情。

舊嘅唔去,新嘅唔嚟。近日林欣彤就搭上同公司奀星陳家樂。 9月 12日,本刊便發現二人甜蜜嘆咖啡,迅速展開新戀情。

其他影片

華麗邂逅

林欣彤和陳家樂去年於電影《 DIVA華麗之後》飾演情侶,二人於戲中有同牀和濕吻戲。

因聲帶出現問題停工的林欣彤,近日為剛推出的新碟四出宣傳。一直密封戀情的她,上月中出席活動時,強調與羅孝勇已變成朋友關係,為三年情畫上句號。其實他們前年因參加《超級巨聲 2》而結識,兩人更發展到同居階段。可惜,因林欣彤的抑鬱症令雙方關係日漸轉差。

諗過𠝹手輕生

去年,林欣彤聲帶撕裂無法工作,引發抑鬱症。知情人士說:「佢失咗聲,作為一個剛出道嘅歌手,真係好徬徨。當時成兩個月無開聲講嘢,淨係匿埋屋企。嗰時佢同 Sheldon(羅孝勇)一齊住,初時 Sheldon都日日陪住佢,但始終 Sheldon性格外向,點會咁定性成日喺屋企照顧個病人,加上女友情緒起伏大,佢惟有頻頻外出搵朋友解悶。久而久之,佢哋嘅關係愈來愈疏離。」

早前接受訪問的林欣彤,自揭患抑鬱症期間試過𠝹手自虐,亦曾寫下遺書萌起自殺念頭。直至其胞弟在她面前痛哭哀求,她才恍然大悟,從病榻中醒來。「有病梗係想有人關心,因為之前拍戲而熟絡嘅陳家樂就不時開解阿 Mag,比 Sheldon仲緊張。阿 Mag覺得有呢個人一直支持鼓勵佢,好感動。」知情人士說。

前度無奈

林欣彤有鋪咖啡癮,與羅孝勇蜜運時亦被拍得拍拖嘆啡,但此情不再。上周六( 9月 28日),記者就二人分手一事問羅孝勇時,他表情十分無奈。

《蘋果日報》圖片

甜蜜約會家樂

得到陳家樂的細心關懷,林欣彤因此漸生好感。 9月 12日,本刊發現兩人到銅鑼灣咖啡店約會。為保護新戀情,林當日戴住口罩,更帶埋助手以作掩飾。當日林心情興奮,邊行邊甜絲絲講電話,步行到咖啡店會合陳家樂後,即除下口罩,與對方傾個不停,完全忽略助手的存在。其間,林更將自己飲過的咖啡遞給陳家樂飲,儼如一對小情侶。

電話密斟

林欣彤買完一大袋小食後,便馬上打電話俾陳家樂,安排約會地點。

放肆開餐

之後林欣彤與助手行到附近的 starbucks咖啡店,記者發現此時陳家樂已一早霸定枱和買定咖啡,三人更在咖啡店開懷進食外帶小食,旁若無人。

咖啡伴侶

開餐途中,林欣彤不時將自己杯咖啡遞俾陳家樂飲,儼如小情侶。

力保新戀情

上周四( 9月 26日),林欣彤出席新碟發布會,被問到新戀情時,她說:「啊……我同好多人飲咖啡㗎!(會唔會有機會?)唔……我都唔知喎,我同佢好 friend。(係咪有人追?)我諗應該都有啩,我都唔係好差啫!但係我都唔急。(因為同羅孝勇分手改變你嘅愛情觀?)其實都冇,我又冇去試過諗自己有咩愛情觀。我覺得最緊要相信,最終都會得到……每一段戀愛經驗都係得着,唔會有遺憾!」

一直未有就分手一事表態的羅孝勇,上周六( 9月 28日)到電視城錄影。提到被林欣彤由好朋友降呢做朋友,他無奈說:「可能呢……近排我哋好忙,對腳又受傷,所以我哋就傾少咗,相處嘅方式唔同咗……係囉!由好朋友變咗朋友。」之後記者即告知他林欣彤已有新戀情,他尷尬說:「其實我都有睇呢單新聞,好似佢助手都喺度。」被問到是否仍留意舊愛的緋聞,他即煞有介事話:「唔係,只係留意香港發生咩事,我哋後生仔女,都係識吓新朋友啫!」

於外國留學多年的羅孝勇,性格外向,去年就被拍得他與落選亞姐羅昊昕秘密開餐。

林欣彤有新仔鬆曬

經歷了大半年低潮,現時林欣彤已病癒,體重亦回升至 95磅。提到有新戀情時,林欣彤亦表現風騷,對記者有問必答。

暴瘦 29磅

今年 23歲的林欣彤, 10年入行初期略帶 baby fat,身高五呎一吋的她,體重 114磅(左圖)。但去年她壓力爆煲,引發厭食症,搞到體重急降 29磅至 85磅。

圖片

《 FACE》圖片

兩男火併
其他影片


鍾意就快D Share啦!