網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月3日 星期四

唔啱做城嫂 葉熙祺富貴還拖




探熱針

唔啱做城嫂 葉熙祺富貴還拖

跟熊黛林七年情玩完後,四十七歲郭富城被踢爆與二十六歲內地女藝人葉熙祺( AK)撻着,七月爆出女方拖篋來港攻城,八月底又再被發現潛藏城城大坑道嘉園豪宅三十小時,以為坐定粒六做新城嫂,但城城日前公開以「過咗去」形容雙方關係。不過被叮出局的葉熙祺毫不在乎,還在網上大曬住千萬豪宅,揸百萬波子,做唔成城嫂,一樣有景。

其他影片
身家千萬

九月二十六日淩晨一點,葉熙祺漏夜抵港,為翌日出席時裝活動作準備。過去多次來港,都以新城嫂身份進駐城城豪宅,但當晚卻一反常態,入住灣仔六國酒店。

食自己的葉熙祺先在銅鑼灣一間便利店買麵包及大堆雜誌,之後再在灣仔區周圍兜,巡便利店換印花,騰來騰去,兩點才返回酒店。

據了解,升呢做新城嫂唔夠三個月的葉熙祺,一度企圖挽救雙方關係。

「自從有雜誌爆佢同城城拍拖半年,男方送戒指求婚同埋有性有愛後,城城覺得 AK愈講愈多,打過電話話佢,雖然 AK之後發聲明澄清,又話要發律師信補鑊,但城城唔想感情事會有咁多難以控制嘅劇情,已經落咗閘,不過兩個都仲有短訊聯絡。其實 AK都冇所謂,佢喺北京好多男仔追,之前啲男朋友個個都好有米,有個送咗部白色二百萬波子俾佢;再之前嗰個就送咗間喺朝陽區附近嘅過千萬豪宅, AK自己都揸住過千萬身家。」知情者說。

上週五,城城揸住二百四十萬的波子到尚興食飯,但未有邀請在港開工的 AK。

AK擁有的千萬豪宅在朝陽區,面積約二千呎,屬大單位,可放三角琴。

住大屋

跟一般女仔冇分別,鍾意著住性感底衫在睡房玩自拍。

揸靚車

AK在微信放有她在 showroom試價值過百萬的 Bugatti跑車相,在北京,她則有價值二百萬波子代步。

無聯絡

出席時裝品牌活動當日(二十七日),被甩的葉熙祺被問到是否與郭富城有聯絡時,再爆中秋節二人有短訊問候。

第二日就走的她,孖住經理人出席蘭桂坊夜店 soft opening,同一時間,城城則跟經理人及朋友在上環尚興食晚飯,二人未有聯絡。

接近淩晨,葉熙祺坐公司保母車由蘭桂坊返酒店,記者在大堂上前問她今次留港有否見過城城,她尷尬說:「冇呀!(城城喺附近食潮州菜,冇叫妳?)係咩?我唔知呀。(有冇叫妳?)冇呀,我同朋友去玩。(你哋分咗手?)朋友嚟啫。」隨即匆匆搭𨋢上房。

上週四, AK到港當晚,攞住價值五千七百元的 Prada袋去 7仔用印花換海賊王公仔。

上月,記者發現她在中環 H&M買平價衫,但手拿的是價值十三萬的 Hermes birkin。

衰心急

爆出跟城城撻着後,葉熙祺獲男方默認朋友關係,以為手揸 permit,新城嫂卻心急曬戀情,接受訪問公開二人拍拖生活,穿越城城底線,三個月貨仔,玩完。

7月

到後台探城城演唱會班。

有雜誌拍到葉熙祺拖篋入住城城豪宅過夜,更踢爆二人早在年初城城演唱會已經認識,女方曾到後台探班。

8月

攻城翌日,她出席時裝活動。

新城嫂攻城 30小時,令多間傳媒在城城豪宅樓下擺陣追訪,其間更有人報警,混亂中城城調虎離山,好友周文曦駕七人車接走葉熙祺。

9月

微博發聲明

雜誌大爆城城送戒指及「有性有愛」親密生活,事後雙方各自發聲明否認,由於太多新聞,城城未幾即以「過去咗」拒再提女方,葉熙祺出局。



鍾意就快D Share啦!