網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月2日 星期三

待產夫妻 老婆接奶粉廣告 陳豪停工陪茵媺安胎




幸福滿瀉

上週六( 28日),陳茵媺在晨早 5時落機,愛妻號陳豪一見太太便即刻上前輕撫嬌妻凸起的小腹,成副幸福樣。

真面目

待產夫妻 老婆接奶粉廣告 陳豪停工陪茵媺安胎

金童玉女陳豪、陳茵媺呢 pair本來已經平易近人萬千寵愛,五月有餡、六月成婚以來,更加係雙喜臨門心情靚爆,去到邊都幸福甜蜜仲有能耐感染埋身邊人。上週六( 28日)清晨五點,陳茵媺回港待產,小別兩個月嘅老公陳豪接機,影相訪問簽名仲同全場記者大合照,榮登最受歡迎圈中伉儷!

結婚係計劃之中, BB就係意料之外,搞到好好先生陳豪陣腳大亂,原定的離巢、北上、做生意大計全部要重新計劃,除了搵真銀的奶粉廣告,陳豪實行停工至下年,等老婆生完至算。

曬巨鑽

陳嫂回歸,手上多咗隻巨鑽,挺住 5個月的陳茵媺:「頭幾個月係咁攬住個廁所嘔,哈哈哈!」

七月風塵僕僕飛去多倫多擺酒,新郎哥陳豪前後停留九日就丟低大肚嬌妻趕回港,無非為咗開工賺多啲奶粉錢。週六( 28日)離開機場後,齊齊返回大埔比華利山三千萬新裝獨立屋,由陳豪向 Aimee展示親自設計及監工新屋成果。兩公婆新屋落腳後,除咗開開心心迎接新生命,亦有頭痕位,就係要乖乖同 TVB傾新約。

大計泡湯

自從二千年從電影圈轉陣電視、簽約無綫,陳豪極速晉升一線小生,亦任勞任怨長年埋首電視城耕耘。十三年後,陳豪地位非一般,諗頭亦都唔同當初,年初與無綫合約尚有一年未屆滿時,已經高調放話打算向外闖。

「都係諗好曬,先至夠膽講出嚟嘅!其實阿 Mo一直好想做生意,呢幾年拍劇都係主要同老拍檔合作,唔係咩劇都肯拍。咁戚其義、梅小青、劉家豪都離開無綫囉,所以佢都唔想再留。本來嘅計劃係簽 TVBC,做生意為主,其他時間北上拍劇搵真銀,結果五月 Aimee有咗 BB,計劃就亂曬!」陳豪身邊人透露。

陳豪最近忙為電影《點對點》趕戲,據知《點》片將於今週煞科,之後陳豪便會停工數月,只接商演廣告等活動,全心陪太太待產。《蘋果日報》圖片

陳豪週日( 29日)再為電影《點對點》開工,對於兩公婆齊齊拍廣告搵錢,陳豪笑住話:「等經理人安排,有人接觸過!」

陳茵媺雖懷胎 5個月,但難得四肢仍然好纖瘦,上車都仲好輕鬆,週日( 29日)揸車出外仲發生小意外,幸好大人 BB都無恙。

直返新居

陳豪為阿 B,晨早已用 3,000萬買下大埔比華利山別墅畀老婆及 BB享用,接機後陳豪即驅車返去新豪竇。《蘋果日報》圖片

續約轉陣

現正跟無綫傾續約的陳豪,獲樂易玲優厚條件挽留,據知將為人父的陳豪留 TVB機會頗大。

年初幾乎立定主意不續約,本來還埋《法外風雲》及下年另一套由新監製陳耀全拍攝的新劇兩個劇債就全力北上,如今太太有餡當然就要另作打算。

據悉為不想長期丟下妻兒,陳豪先打消北上拍劇念頭,又為保持固定曝光和收入養家,陳豪正式與無綫商討新約細則中。為妻兒焗留低的陳豪亦實行兵分兩路,趁住幸福待產期,積極與 Aimee齊齊接廣告搵快錢。而形象正面的陳氏伉儷亦確實有價有市, Aimee懷孕後期及產後一年的工作表,已經被廣告商及客戶 mark實,除了陳太今週以 20萬接一手表活動外,盛傳極有機會接下的奶粉廣告就有八位數字酬勞。對於夫妻檔搵食,陳豪週日則說:「等經理人安排,有人接觸過!」

禦用監製閃曬

陳豪拍劇受歡迎,近年更成為三大監製戚其義、梅小青和劉家豪的禦用男主角,可惜以上三人已分別離巢, 13年唯一拍過的劇集《法外風雲》是由新回巢監製徐正康拍攝,朝中冇曬相熟監製,筍盤就算肯續約都要跟其他人磨合。

陳豪套台慶劇《法外風雲》將於 10月 14日播出,監製係回巢的徐正康,女主角又係甚少合作的陳法拉。

拍新監製

據知陳豪在下年約滿前雖會多拍一劇,監製則是新晉升的監製陳耀全(中),作品有《師父明白了》,但成績麻麻。

《點解阿 Sir係阿 Sir》

監製:劉家豪

《公主嫁到》

監製:梅小青

《金枝Ⅱ》

監製:戚其義



鍾意就快D Share啦!