網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月2日 星期三

天後爭寵 錫曬高圓圓 千嬅嬲偏心 杜 sir爆粗:×!唔好講呢啲嘢!




同杜 sir唔啱傾,千嬅同仔仔又唔啱嘴形,不用埋位時眼神呆滯。

真面目

天後爭寵 錫曬高圓圓 千嬅嬲偏心 杜 sir爆粗:×!唔好講呢啲嘢!

今年 4月,楊千嬅憑《春嬌與志明》首奪金像獎「最佳女主角」,之後一口氣接了兩套戲《單身男女 2》和《曼珠莎華》。

千嬅同鄭秀文在樂壇影壇鬥足十幾年,今次拍《單 2》由 Sammi恩師杜琪峯執導,兩人首次合作,不過據聞今次找千嬅擔正,並非杜 sir原意,拍攝期間,有說杜 sir甚為偏心另一女主角高圓圓。被千嬅話偏心錫曬高圓圓,杜琪峯一聽火起,爆粗回應:「×!唔好講呢啲嘢!」咁好火,唔怪得千嬅同人呻爆,話拍完《單 2》一定要放假唞吓啦!

其他影片

週日( 29日)《單 2》中環拍外景,當晚只得楊千嬅、周渝民同古天樂,欠缺高圓圓,杜琪峯全晚口黑面黑,同千嬅完全無偈傾。

《單身男女 2》繼續由古天樂、高圓圓擔正,新加入楊千嬅和仔仔周渝民。不過,令人最期待是千嬅跟杜琪峯這個組合,係人都知杜 sir一向疼錫 Sammi,多年來希望把 Sammi捧上影後位置,可惜始終被千嬅先登寶座。

高圓圓得寵

《單》香港票房高收 1230萬,女主角高圓圓在《單 2》繼續擔正,但因為寰亞投資,千嬅在開拍前已放風想和杜 sir合作,結果如願,戲分仲同高圓圓不相伯仲。

但正所謂先入為主,杜 sir都特別關照高圓圓,加上千嬅從來不屬其禦用班底,所以片場內兩人自然冇乜交流。上週三( 25日),千嬅和高圓圓在觀塘街頭拍攝《單 2》外景,兩位女主角都各有各做,而杜 sir只在鏡頭前指揮。知情人士說︰「杜 sir一直只用 Sammi,今次同千嬅合作真係第一次,兩位天後鬥足咁多年,杜 sir幫邊個唔使問啦。」

雖然被杜 sir忽視,但千嬅拍戲有助手、化妝師陪開工,起碼有人講吓笑。

當日《單 2》外景,杜琪峯全晚黑口黑面,連古天樂都遭殃,杜 sir親自教戲,古仔就一臉無奈樣。

由開工到收工,楊千嬅和高圓圓都冇任何交流。

杜 sir一嗌 cut,千嬅就放鬆曬,反而高圓圓就 keep住情緒。

激氣放假

鄭秀文是杜琪峯愛將,兩人合作過不少電影,今年《盲探》亦是杜 sir為 Sammi設計角色。

一直以來,鄭秀文和杜琪峯交情不淺, Sammi更是他的愛將,兩人多年合作過無數電影,由《瘦身男女》到今年上映的《盲探》,杜 sir都有心幫 Sammi登上影後;而千嬅和 Sammi出道以來一直傳不和,杜 sir對千嬅有偏見亦在所難免。

據知早前千嬅出席活動時,就句句有骨呻爆:「拍完呢兩部(《單 2》和《曼珠莎華》),我一定要放假,再唔放假我會發癲,最少放一個月。」

本週一( 30日),本刊致電杜琪峯,問他是否偏心高圓圓,他聽到即時爆粗,他說︰「×!唔好講呢啲嘢,唔識答!」嘩!杜 sir呢排拍戲真係拍到好燥喎!

四女一男

《單身男女 2》故事延續上集花心男張申然(古天樂)的故事,劇情講述他離開香港,去到北京工作遇上舊情人程子欣(高圓圓),於是重新追求,最終圓圓芳心被攻破。之後古天樂又翻撻前女友(楊千嬅),最終與圓圓鬧分手。跟千嬅復合後,古天樂又同楊冪和王菀之搞暖昧,最終連千嬅都離他而去。

《單身男女》由古天樂、高圓圓同吳彥祖主演,香港票房高達 1230萬。

《單身男女 2》繼續由古天樂、高圓圓擔正,還加入楊千嬅和周渝民,大玩四角關係。

人夾人緣

娛樂圈最緊要人夾人緣,好似鄭秀文同杜琪峯、楊千嬅同彭浩翔。 10年千嬅接拍《志明與春嬌》,因為戲中有大量粗口對白,根據《電影檢查條例》被列為三級。幸好網民大力支持宣傳,上映一個月後獲得 700萬票房。

12年,千嬅再接拍同彭浩翔的《春嬌與志明》,創下 2,700萬的票房紀錄,更憑此片首奪金像獎「最佳女主角」;之後彭浩翔的《低俗喜劇》,千嬅又肯客串一角;今年再接拍彭浩翔新戲《曼珠莎華》,合作無間。

楊千嬅同彭浩翔合作無間,還在《低俗喜劇》一片客串平機會專員一角。

楊千嬅憑《春嬌與志明》首奪金像獎「最佳女主角」,成功晉身影後級人馬。

為報答彭浩翔,楊千嬅今年接拍《曼珠莎華》沒有加片酬,未知可否為千嬅的事業再下一城呢?



鍾意就快D Share啦!