掃呢頁CODE去手機

2013年11月14日 星期四

冧妻騷 伊健帶頭示愛 蒙嘉慧風騷 蒙嘉慧,M1,




五人用四個月狂操,其中伊健、錢嘉樂、阿 Lo,跟林姍姍老公 Michael做 Gym食營養餐練腹肌。

探熱針

冧妻騷 伊健帶頭示愛 蒙嘉慧風騷

近年開騷例爆的鄭伊健,為帶挈一班洪興「好兄弟」,浩南哥決定義氣行先,唱歌唔多講嘢更加少,讓陳小春、謝天華、錢嘉樂、林曉峰做台上主角。

為兄弟,伊健坐歪,但冧老婆唱情歌,就帶頭唱先,在萬多觀眾面前公然示愛,台下的麵嫂蒙嘉慧,孖住春嫂應采兒,攞住熒光棒玩格劍, high爆!

其他影片
五嫂冧曬

相隔十七年,古惑仔變古惑佬,個個家有嬌妻,甚至做埋老豆,就連經常被指大細路掛住玩的鄭伊健,今年一月亦同 YoYo蒙嘉慧拉埋天窗。

去年伊健開騷, YoYo以女朋友身份,只敢經後台出入,今年攞正牌,鄭太由老公的助手陪實,風騷行正門出入。四場騷,林曉峰太太康子妮因為要做和音,其餘四位阿嫂,全部坐正 panel位,聽住老公唱情歌,幾個古惑嫂,冧到暈!

蒙嘉慧、應采兒表現 high爆,老公台上唱《刀光劍影》,二人攞住瑩光棒格劍和應。

細細粒黎姿尾場出現撐伊健,蒙嘉慧識做全晚代老公做陪客。

全晚伊健只有一 part獨唱,觀眾唔夠喉,好彩有不少翻滾打鬥場面補數。

集體回憶

五個人開騷,歌酬平均分,演出亦不分你我。做慣主角的伊健,刻意低調,就連五人一齊輪住唱,伊健永遠包尾,造就觀眾有機會留意到林曉峰的歌喉原來很不錯,獨唱《海闊天空》時,全場觀眾拍手唱和。

去到尾場,講好有五男剝衫曬肌重要環節,結果五缺一,陳小春食言。驚喜是「細細粒」黎姿現身睇尾場,觀眾的集體回憶,終於返曬嚟!

五子開飯時,仍然和導演錢國偉開會。

謝天華食由老婆 Tina準備的雞飯,一個人隊曬成隻雞。

伊健、嘉樂、阿 Lo,則依照 Michael教路,只吃營養餐。

開騷前,眾兄弟在後台拜神,上香祈求演出順利,都幾有《古惑仔》 feel。

十多年來,身形都無乜走樣的小春,開騷前有外父親手做的豬手做晚餐,原來台灣人,「豬手」寓意一切順利。

小春對演出十分緊張,每晚出騷前都先敷 mask。

唱《極速》時,伊健喪跑全場。



鍾意就快D Share啦!