掃呢頁CODE去手機

2013年11月14日 星期四

立心不良 走音主席涉招搖撞騙 彭家麗:佢好有問題! 彭家麗,M1,




彭家麗與朱壽仁合唱時,仍未知這個走音主席是什麼人,只是接工作盡力做好慈善騷。

探熱針

立心不良 走音主席涉招搖撞騙 彭家麗:佢好有問題!

因在慈善騷內與歌手彭家麗合唱一曲《從不喜歡孤單一個》的朱壽仁,走音甩 beat出醜片段爆紅網上,但這個令人笑到噴飯的朱壽仁其實是「走數王」,並因擅用國際獅子會名義籌款而遭報警處理。曾被擺上枱的彭家麗更於上月二十八日出聲明,勒令對方不要再侵犯她的肖像權。

出聲明禁侵權

彭家麗與被稱走音主席的朱壽仁合唱一曲,網上點擊率高達八十萬!豈料有人打出慈善牌自肥,甚至被揭是一名超級債仔,過去多次被人入稟追數。

彭家麗接受訪問,詳述自己如何被捲入事件中。

「八月四日喺灣仔嗰個騷係代理人幫我接,講明係做慈善,但因為係第一次合作,所以我會收曬錢先做,而對方亦講過夏韶聲都係嘉賓,點知整晚完全見唔到佢,之後我有聯絡過夏韶聲,佢傳咗一份報導俾我睇,我先知道有人報咗警,話朱生搞籌款另有目的。事後佢將同我影嘅相,同喺段片 capture出嚟嘅相,放喺佢一啲私人宴會同佢嘅生日會上,而呢啲活動嘅宣傳單張又係寫明慈善籌款。佢咁做好有問題,佢冇得到我同意侵犯我嘅肖像權,咁做會誤導人哋以為我會出席呢啲活動,呢啲活動仲係收錢嘅。我已經出咗聲明,由代理人轉發俾佢,禁止佢再用我嘅肖像。」彭家麗說。

彭家麗於十月二十八日,透過代理人出聲明制止朱壽仁繼續用她的肖像在宣傳。

朱壽仁在自己十一月二日的生日會宣傳單張上,刊登未經彭家麗許可的相招徠。

八月四日的慈善騷前一天,已有報章起了朱壽仁的底,指他曾欠債纍纍。

走甩夏韶聲

朱壽仁先後於今年七、八月舉辦過三場「贊助公益活動」,包括八月四日在修頓室內運動場舉行的慈善騷,走音片令他一夜紅爆,但同時也被揭發經常賴賬不找數。

據了解,原本獲邀出席當晚以保良局慈善「溫馨紅日耀關愛」的夏韶聲及裕美,於七月十二日出席記者招待會後,經理人梁小姐發覺朱壽仁口中的慈善晚會有違慈善性質,加上對方未有兌現承諾付款,因此決定不讓夏韶聲等出席活動。

「因為講明係慈善性質,佢(朱壽仁)話想幫啲貧困人士食一餐,藝人做善事所以只收車馬費,但做完七月十二日嘅記者會,就發覺有好多問題,我哋收到獅子會一封信,話整個活動同佢哋無關,加上一早講好記者會後便要俾出席活動嘅車馬費,但佢一直拖住唔俾,結果拖到八月頭先收到錢,但佢始終證明唔到八月四日係一個慈善活動,整件事好古怪,所以我哋最終拒絕出席。」梁小姐說。

夏韶聲與裕美出席了七月十二日的慈善記者會後,除了未能即時收取車馬費外,亦發現朱壽仁有蠱惑。

夏韶聲經理人梁小姐,經過多次向朱正式追討後才為夏、裕收取酬勞,亦拒絕再出席朱所謂的慈善騷。

拖亞視落水

據知,負責為朱壽仁的慈善活動做製作總監的前亞視藝人李浩群,正積極與亞視商討對策,揭對方打着亞視旗號自肥。

「我喺呢行咁多年,佢唔敢拖我數,亦唔會拖藝人錢,但就對 PR公司或其他無人識嘅表演嘉賓賴賬唔找數,佢又不停黐名人藝人影相,利用人哋個名去搵食。八月四日個晚會司儀原本係鄧英敏,因為發現有問題,所以鄧英敏都唔再幫佢。」李浩群說。

NOW的《雙梁計》十月二十三日仍邀請朱壽仁做訪問追捧他,似乎圈中不太多人知道朱的事跡。

朱壽仁對外表示會將善款貳拾萬給保良局,但保良局只收過拾萬元,要求朱的貳拾萬支票如實填寫,朱臨急找白紙遮住貳字。

即使已有報導指朱壽仁假慈善,但他在十一月三十日仍繼續搞收費的活動。

朱一直吹噓自己認識李慧琼及曾鈺成,但報導出街後即不敢擅自訂李及曾的花牌放在場內,還逼工作人員將花牌名稱改掉。

爆鑊

借慈善活動自肥的朱壽仁,雖然選擇性拖數唔俾,但有個別不值他所為的工作人員,即使沒有被賴賬,也挺身將其惡行公諸於世。

活動總監 Nicky:借慈善呃錢

「佢冇欠我錢,但我睇唔過眼佢嘅行為,所以做完七月十二日個騷已經冇再幫佢,藝人錢佢唔會欠,但對其他工作人員就拖數,成日黐人影合照,又話同呢個熟嗰個熟,借人哋個名嚟搞騷斂財。」

助手 Pauline:唔認賬

「佢係個用人哋嘅錢去做自己嘢嘅人,我幫咗佢唔夠一個月,搞八月一、四日個騷,布置要用嘅佢就叫我幫佢搞掂先,遲啲 claim番,到 claim錢嗰陣佢可以話『呢啲嘢我都冇叫你買』,完全不負責任,我做埋八月四日個騷,但佢一個仙都冇俾過我,會去勞工處求助。」

製作公司高小姐:佢唔肯找數

「我係經過一名闊太識佢,點知佢會咁喎!佢吹到好大,話識李慧琼(民建聯議員)、曾鈺成,政商界都搵到人,最終都係要我哋幫佢請嘉賓,個騷只係收過佢二萬蚊訂金,其他錢一概唔認數。」



鍾意就快D Share啦!