網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月31日 星期二

41歲童姥同囝囝拍拖 激似姐弟

video


41歲童姥同囝囝拍拖 激似姐弟

41歲童姥同囝囝拍拖 激似姐弟

喺台灣有唔少靚女藝人,其中有一位媽媽級人馬就有「無敵愛美神」之稱,呢一位媽媽個仔仲14歲大,佢就係「美魔女」吳玟萱,之前一班高登仔仲封咗佢做「台版羅霖」添。

吳玟萱同佢囝囝一向關係都唔錯,不時會有同囝囝嘅合照放上微博,唔知會唔會因為吳玟萱個樣又靚又後生,所以同囝囝代溝會少啲呢?近日又有一批佢同囝囝嘅合照流出,網民對於吳玟萱同佢囝囝嘅樣都有唔少評價,好似話個囝囝完全「遺傳」唔到媽媽個樣嘅DNA,當然亦有唔少人話佢哋兩個似姊弟多過似母子。

「美魔女」現年41歲,同囝囝相差27年,呢個計算只適用於數字上,因為睇佢哋兩個個樣,話只係差3、4年都有人信,過多幾年囝囝開始再大啲,個樣再成熟啲,但「美魔女」個樣就唔變,到時只怕人哋唔會再佢哋姊弟,話係兄妹都有人信。

睇佢兩母子啲相,唔清楚佢哋關係的話,甚至會誤會佢哋係一對年紀有少少差距嘅情侶咁添。

足本收睇《亂噏24》x劉嘉玲; 鄭秀文@杜琪峯再度登場!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!