掃呢頁CODE去手機

2014年1月30日 星期四

[忽然1周 966] 楊千嬅又有喜? 楊千嬅,千嬅,MW,




有傳千嬅日前去中環產檢,仲即刻同老闆林建嶽講咗喜訊。呢日出席東華活動,人人著 tee,佢就著埋褸,仲唔敢大動作㖭。

媽咪姐

楊千嬅又有喜?

39歲嘅楊千嬅,早就話想 40歲前生多個女,封肚收爐!天後即係天後,話口未完,媽咪姐已經發現佢「行為有異」喇。

就上周五( 24日),千嬅同 friend底賭王女何超蕸及三太陳婉珍齊齊出席東華活動。嗰日天氣暖番,大家都係著住件 tee就上台做儀式,但千嬅呢,全程著住大大件黑色褸,死都唔肯除,仲不時忍唔住用手護肚,有古怪喎!不過佢點都唔肯認有咗,只係話自己肥咗。明嘅,話曬下個月就 40歲,真係不容有失,大家等佢公布好消息啦!

改著 platform鞋

落咗台,千嬅下意識用手護肚,又棄高跟,改著穩陣啲嘅 platform鞋。嗯,八九不離十嘞!

歲半 Torres已經識行識走, 34歲嘅丁子高成日催千嬅生多個,天後都即刻做嘢。



鍾意就快D Share啦!