掃呢頁CODE去手機

2014年1月30日 星期四

[忽然1周 966] H7N9疑雲 阿蘇一味想食 H7N9,阿蘇,MW,




同病相憐

金燕玲同阿蘇感情深厚,本想去醫院探望,但阿蘇堅決唔俾。不過,原來金燕玲之前喺上海拍《三城記》都冷病咗,真係同病相憐。

媽咪姐

H7N9疑雲 阿蘇一味想食

平時牙擦兼為食嘅蘇施黃,因為上星期天氣驟降而患上重感冒,發燒又周身骨痛,食極藥依然燒到攝氏 39.2度。醫生懷疑佢中咗 H7N9禽流感,上星期日( 19日)立即送佢入瑪麗醫院嘅隔離病房。為怕傳染身邊人,佢嚴禁金燕玲探病。無嘢做,惟有不停將自己病牀前嘅食品放上網,話自己無胃口食:「 Feel到啲菌喺我骨罅陰陰笑。」好彩最後確診只係甲型流感( H1N1),隔離 3日可出院。

媽咪姐打電話俾阿蘇,佢冇曬心機:「啲唔知乜菌囉,依家休息緊,不過下星期一就返工喇。唔想講嘢呀! Bye bye!」但話口未完,佢又喺 fb post張「花蟹」相出嚟,話人引佢喎。咁好食慾,睇嚟應該好快冇事!

食得清淡

喺隔離病房無得同外界接觸,平時食慣嘆慣嘅阿蘇,迫住日日食通粉、麥皮同肉碎番薯。

住院第 2晚,化驗結果證實只係甲型流感,唔係 H7N9,阿蘇喺 facebook報平安,仲話要食西餐。

繼續為食

上周二( 21日)出院,急不及待就話想食炸魷魚,俾 fans話佢「為食」。

上周五( 24日),休息緊嘅阿蘇攞住隻巨型花蟹鬧人,話朋友不停 send啲食相俾佢,引到佢流口水。



鍾意就快D Share啦!