掃呢頁CODE去手機

2014年1月8日 星期三

羅蘭:六叔好勤力 六叔,羅蘭,邵逸夫,




羅蘭:六叔好勤力



■羅蘭昨日返電視城時,坦言會懷念六叔。

攝影:葉君海

邵逸夫當年在無綫揸弗,盧海鵬、胡楓、譚炳文、林建明和郭鋒等資深藝人,大讚六叔是好老闆。羅蘭大讚六叔勤力,對他離世很傷感:「冇辦法,人始終要走。」六叔給鵬哥印象最深是天生慈祥臉容:「佢啲相得一個表情,就係慈善樣,唔使出聲都知道。」胡楓昨也說:「六叔係娛樂大亨,佢嘅事業令全香港嘅人開心,無論電影、電視都好大貢獻,同時又係大慈善家。」譚炳文惋惜六叔離世說:「佢過去提拔咗好多

邵氏老員工免租

當年由無綫第一期訓練班出身、已過檔港視的郭鋒昨說:「邵老闆嗰陣係訓練班主辦人,當年有嚟鼓勵我哋要努力。聽到佢呢個消息好可惜,嗰段光輝往績就會隨之而走,佢係一個事事親力親為,好關心員工嘅老闆。」林建明說:「人生旅程輕鬆咁走,唔太痛苦係福氣。」曾掌管無綫製作部達20年的吳雨接受電話訪問說:「好惋惜,阿Sir一生對娛樂同慈善事業貢獻好偉大,創造香港電視電影奇蹟,佢成日喺自己戲院睇戲同電視劇,每日可以睇兩、三部。阿Sir冇管細嘢,有次總經理位空缺,佢話:『邊個得閒邊個做。』因為無綫上咗軌道,邊個上去都得,佢睇得好通。」至於曾在無綫工作15年、擔任綜藝節目監製的丘亞葵說:「聽講以前住喺邵氏宿舍嘅老員工離職後,六叔都畀佢哋繼續住,唔使佢哋交租。」

採訪:比華利、皓騫、黃曉妍

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!