掃呢頁CODE去手機

2014年2月28日 星期五

[忽然1周 970] 好友撐 A餐 徐濠縈自認:「我係最難『啃』嘅餐!」 徐濠縈,MW,




周一( 24日)陳奕迅同老婆阿徐難得孖住去時裝活動,佢唔肯講 AB餐,但就話想阿女康堤有細妹陪。「肯雅徐」加油嘞。

媽咪姐

好友撐 A餐 徐濠縈自認:「我係最難『啃』嘅餐!」

「究竟你揀 A餐定 B餐?」成為城中熱話,唔少世姪同媽咪姐講話一定揀 B餐謝安琪,但 A餐「肯雅徐」跑完馬拉松後,又多番啲 fans為佢抱不平,話爛蒲嘅人唔會跑到馬拉松,跑步人都係溫柔嘅。至於阿徐班 friend更加係力撐啦!

不過揀咗 A餐嘅 Eason就點都唔肯回應,而阿徐呢,對所有傳媒封口,就淨係同《忽周》專欄作家鄭紹康講:「我會話我自己係最難『啃』嘅餐,唔係人人『啃』得落㗎!(詳情見 p.133)」都話睇《忽周》先八得最盡啦!

郭偉亮

阿徐唔日日都會隔日跑步,就連飲食都好健康。我有個朋友頸椎痛十幾年,係阿徐介紹佢去做瑜伽,居然好番!一個又跑步又做瑜伽嘅人,點會爛蒲㗎。

葉佩雯

阿徐日日朝早六點幾就起身,送小朋友返學之後就去做運動,又要打理自己公司,佢反而叫我唔好咁多應酬。

蘇永康

阿徐起身去做運動嗰陣,我可能仲未瞓呀!阿徐使乜為自己回應啲乜?歌神太太使乜講咁多呀?

千嬅要健康餐

呢日 Eason舊愛楊千嬅咁啱同場出現,佢話:「嚇?我唔知 A餐定 B餐好喎?總之健康就得,尤其我做咗媽咪,最緊要健康!」唔撐又唔踩,呢個媽咪係高人至真。



鍾意就快D Share啦!