掃呢頁CODE去手機

2014年2月19日 星期三

鍾嘉欣離奇失$3500 兩「男友」呵番 鍾嘉欣,

鍾嘉欣前晚出席新春晚會時表示開心有機會搵真銀,並會努力賺回不見了的數千元。


鍾嘉欣離奇失$3500 兩「男友」呵番

無綫花旦鍾嘉欣最近忙為無綫新劇開工,期間竟發現錢包內的3500元不翼而飛,不過她直言未有懷疑同事操守,男友伍允龍第一時間「呵番」,又大讚對方平日做事有手尾,難怪嘉欣心情並未有影響;至於緋聞男友陳展鵬亦力撐嘉欣,同聲同氣表示對同事操守有信心。

嘉欣最近夥拍陳展鵬,忙於為無綫新劇《大藥坊》開工。早前正值農曆新年,嘉欣到櫃員機提款6000元準備「萬歲」,結果埋單後發現餘款「無故失蹤」,前晚她悉心打扮,性感「中門大開」出席「加昇駿馬迎新歲新春晚會」時接受訪問,談起「離奇失竊」不禁發嬌嗔謂:「嗰日請大家食pizza,埋單2000幾蚊啦,跟住嗰幾日都冇點用過錢,銀包大概約有3500蚊左右,點知有日走去超級市場買生果,畀錢時打開個銀包,先發現得番150蚊咋!」

「咪當買咗個教訓」

嘉欣事後百思不得其解:「有懷疑過畀人偷咗,亦唔知係咪自己大意跌咗,總之個銀包只係放喺自己個隨身開工篋度。(唔報警?)當時拍緊外景,所以冇搞,咪當破財擋災囉。(有冇擔心過同事手腳唔乾淨?)冇,我亦都冇唔開心,以後叫自己小心啲好過,自己嘅嘢梗係要自己負責,我唔會去懷疑人哋,咪當買咗個教訓囉,以後啲貴重嘢都係交畀助手保管好啲。」而剛過去的雙料情人節,嘉欣默認過得相當開心,難怪有感「錢財身外物」。

陳展鵬(設計對白、資料圖片)
  • 陳展鵬(設計對白、資料圖片)
伍允龍(設計對白、資料圖片)
  • 伍允龍(設計對白、資料圖片)
鍾嘉欣在晚會上大騷唱功,獲觀眾拍爛手掌。
  • 鍾嘉欣在晚會上大騷唱功,獲觀眾拍爛手掌。

陳展鵬自稱失憶王

身為嘉欣男友的伍允龍,自然第一時間得悉「離奇失竊」一事,他昨晚接受電話訪問謂:「佢有同我講過,我叫佢搵清楚啲先,搵唔到都唔緊要,第二時會搵得番o架嘞。(買份禮物氹番佢?)唔使嘞,其實嘉欣本身係個小心嘅人,做嘢有手尾。」至於身為《大》劇男主角兼嘉欣緋聞男友的陳展鵬,得悉嘉欣有損失後說:「我唔知喎。(叫佢小心啲?)佢都有助手啦!其實我有時都會將個銀包放喺公司架小巴上,以後都要盡量小心啲。嗰啲錢好難追得番o架嘞,咪當破財擋災囉,呢啲事間中都有聽聞。(擔心公司同事手腳唔乾淨?)我對同事操守好有信心。最近我畀大家封咗個名叫『失憶王』,成日都唔記得啲嘢放喺邊,都係時候請番個助手嘞。」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!