網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月12日 星期三

[FACE 351] 超入戲 阿澤大戰㗎妹 何超自 high高潮 阿澤,杜汶澤,MF,




阿澤投資拍 AV到片場監場,因不滿男優表現而親身上陣,面對咁火辣場面, Josie都忍唔住講一句:「我都覺得尷尬!」咁又係,話曬都係女仔嚟嘅!

真面目

超入戲 阿澤大戰㗎妹 何超自 high高潮

杜汶澤孭飛嘅《豪情 3D》瞓身演出,每餐只靠食雞胸、烚菜瘦身,成功由 170磅肥仔操到 138磅肌男,飾演 AV男優肉搏一班魔鬼身材嘅 AV女優。

女主角何超儀( Josie)反而要扮老土娘 look,仲要專登增肥廿磅,飾演有「吸啜女王」之稱的過氣小雞,導演仲加插一場自慰重頭戲畀 Josie大曬演技。 Josie應付自如話:「自己拍起自慰場口時都唔覺得困難,最緊要唔係為咗話題而去拍!」西班牙影後曬嚇演技,好閒啫!

相隔十年,《豪情》再度添食,今次由杜汶澤和何超儀擔正男女主角,飾演過氣妓女的 Josie與阿澤拍 AV之間的種種經歷。雖然兩人冇激情肉搏場口,但其中一幕, Josie睇見阿澤的 AV作品自 high自慰,七情上面,與阿澤相比,絕不遜色。

35D的女優辰巳唯,入行前做過賽車女郎,之後就加入 AV行列,至今已儲下 76套 AV作品,最 hit包括《危險密室賽車女王被監禁》。

29歲的辰巳唯在第 4部作品《完全 AV》中才全裸演出,今次在《豪情 3D》中全裸肉搏阿澤, easy job啦!網上圖片

肉搏要指導

《豪情 3D》講述文藝青年阿澤拍住泰臣和曾國祥,飛去日本投資拍 AV,仲搵到 Josie擔任翻譯和經理人。其中一幕,阿澤、泰臣、曾國祥和 Josie到片場視察 AV拍攝進度,身為老闆的阿澤大彈男優的表現,於是決定親身上陣。

戲中阿澤處男下海拍 AV,表現當然戰戰兢兢,仲被女優辰巳唯食住個勢,佔盡優勢,要靠 Josie出手打救,不斷在旁邊指導動作及打氣。對住赤裸裸的肉搏場口,連見慣大場面的 Josie都有少少「淆底」,她說:「雖然自己都拍開戲,不過赤裸裸咁喺正自己面前搞嘢,都算係第一次,拍完都覺得尷尬㗎!」

自慰一 take過

《豪情 3D》中,除了阿澤大戰不同年齡、身材的 AV女優外,戲中另一高潮位是 Josie睇 AV自慰一幕。戲中 Josie飾演阿澤的經理人,感情受到重創,一次在家中睇阿澤主演的 AV,突然「有需要」,連高潮眼都走埋出嚟,最後導演一 take過收貨。

本週一( 10日)本刊致電 Josie,問到自慰一幕,她說:「其實拍嗰場戲之前,我已經試曬所有表情畀導演同監製睇,到拍嗰日照演番出嚟,卒之一 take過就收工。自己拍起自慰場口時都唔覺得困難,最緊要唔係為咗話題而拍!」監製陳慶嘉更對 Josie有讚冇彈,他說:「今次角色相對更複雜更難演, Josie比以前趙啷啷演得更加放、更加盡,當中仲多咗份喜劇感。」監製收貨 ok啦!

Josie拍攝一場自慰戲時,大曬演技,仲七情上面配合動作,西班牙影後果然有料到。

拍攝自慰戲前, Josie預先試曬所有表情畀導演李功樂睇。

《豪情 3D》完成日本外景後,在香港加拍一場阿澤和 Josie感情戲。

14年前拍過《創世紀》後, Josie再次回到無綫拍攝劇集《再戰明天》,飾演人母兼更生人士,和王浩信更有感情線,上演一場姊弟戀。

AV女肉價榜

《豪情 3D》中共有 6位 AV女優演出,原來演員和女優的片酬不同。據知今次幾位女優的片酬都不高,大家只希望藉此電影衝出日本。而且女優個個具備演員道德,準時到場及有禮貌,非常抵用!

夕樹舞子 性感 30萬

今年 36歲的夕樹舞子,為《豪情 3D》中輩份最高的女優,雖然已息影,但在今次戲中仍會有性感演出。

優由可奈 全裸 25萬

只得 20歲的優由可奈,早在 18歲已出道成為女優。

沖田杏梨  25萬

L Cup沖田杏梨被喻為「人類最強 body」

辰巳唯  15萬

29歲的辰巳唯在《豪情 3D》中,有全裸肉搏場口。

港片玩曬

今年上半年上映的電影套套搶鏡,包括陳果執導的《那夜淩晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 van》、彭浩翔執導的《香港仔》和阿澤孭飛的《豪情 3D》。三套戲各有話題,陳果主打現今香港的核心問題;而彭浩翔走另類特色,港人情懷。

入圍柏林

陳果執導、改編自網路小說的《那夜淩晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 van》,入圍《第 64屆柏林國際電影節》的「全景單元」,因為陳導講到明係拍畀香港人的電影,對加插唔少政治意識,好似徐天佑喺片段入面一句:「大家無謂再呃自己話出面一切係正常,我諗,大家係時候停一停,面對我哋見到嘅現實。」中曬!

5月上

彭浩翔執導的《香港仔》是一部關於港人情懷的電影,作品完全擺脫過往《春嬌》、《低俗》或《飛虎》的色彩,各主角各有另類演出,其中梁詠琪仲有從影以來最破格演出,可觀性極高。



鍾意就快D Share啦!