網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月12日 星期三

[FACE 351] 港產肥妹唱紅強國 張潔瑩:唔好再叫我減肥! 張潔瑩,熱門,減肥,MF,




三個月前,《中國達人秀》製作人途經蘭桂坊即力邀 Kit北上參賽,可惜月初於十強賽止步:「比賽嘅嘢唔使咁認真,輸嘅原因有好多。」

搜尋氣

港產肥妹唱紅強國 張潔瑩:唔好再叫我減肥!

香港樂壇唔係冇人識唱歌,只係識唱都走得七七八八,唔只 G.E.M.同人妻 Kay靠強國真人騷搵到更大舞台,仲有 22歲街頭歌手 Kit張潔瑩,參加第五季《中國達人秀》一鳴驚人被封為港版 Adele、再因此登上報紙頭條成為話題人物。

大坑道勵德邨土生土長、百分百港產肥妹 Kit點解要兜大圈由強國反攻香港:「上街唱歌俾人話我死乞兒、上報紙頭條又留言話我想做偶像減肥係常識,係唔係做歌手就要來來去去都唱嗰啲歌、化嗰啲妝、係嗰啲身形呢?」

其他影片

上咗頭條,多咗好多人會特登搵我 facebook,同我講聲加油。唱咗好多年歌,其實我除咗自己鍾意,一直唔知意義喺邊、到底有幾多人聽到。今次最開心、最感動係,終於有人聽到我唱歌。

我喺勵德邨出世、長大,仲係 BB時,爹哋生意失敗離家出走,留低媽咪一個人打三份工、用一個月四五千蚊人工湊大我同阿哥。屋企成日 cut水 cut電、俾收數佬鎖閘淋油……媽咪成日話,生活愈辛苦愈要識氹自己開心,唔係佢一早跳咗樓!而我嘅動力、我氹自己嘅方法就係唱歌。

十八歲中學畢業,我喺婚紗攝影公司做 sales,嗰時搵到最多錢,但係最冇時間唱歌。有好長一段日子,有錢但係冇生活、買好多嘢但係入面好空虛。直到我辭職開始同班一直玩開嘅朋友出街唱歌。

亮相戰唱 Adele〈 Rolling In The Deep〉,評判之一劉燁還撐 Kit不用減肥:「我喜歡你胖胖的。」

我仲記得第一次,喺銅鑼灣,唱咗三個鐘,搵到三十蚊。頭三十分鐘,有阿叔行埋嚟直情指住鬧:「你班死乞兒!」後生仔就指指點點、揞住個口但喺你耳邊講:「有咩咁叻呀?咪又係喺條街度唱?」第一個人擺低第一個十蚊、畀個手指公你嘅感覺,爽!你哋講乜都好,我哋唔係乞兒,因為我哋唔係跪喺度求你畀錢囉。

喺街頭唱,經常會收咭片,《達人秀》係咁搵到我,仲有其他娛樂公司、唱片公司,我冇動過心,因為我知道香港未必適合我。就算佢幾鍾意我把聲,遲早又係叫我減肥,遲早又係叫我改變自己!唔該唔好再叫我減肥,其實你哋係鍾意我啲乜呢?香港音樂市場真係好細,一唱英文歌,鬱啲就聽到人話我扮邊個扮邊個。其實會唔會係香港人聽歌太少,來來去去就係 1234套餐一樣,因為你淨係識 Adele,所以我唱英文歌就話我扮 Adele呢?我根本唔係要做偶像,係想唱歌啫嘛,你欣賞我歌聲我歡迎,但係你批評我嘅身形? I don't give a shit!

現時與一班志同道合朋友組成樂隊 The Flame在街頭輪住唱,主要生活來源來自教唱歌。《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!