掃呢頁CODE去手機

2014年3月27日 星期四

[壹週刊 1255] 搵錢緊要 世界盃救亡 麟李拒幫無綫講波 BKD_S,M1,




左麟右李開十周年巡迴,走埠場數更愈傾愈多,無理由為義氣,有錢唔賺。

探熱針

搵錢緊要 世界盃救亡 麟李拒幫無綫講波

為挽救持續下滑收視,成功奪得今屆巴西世界盃香港獨家轉播權的無綫,半年前已遊說左麟右李擔任世界盃首席主持兼唱主題曲。一向同無綫感情深厚的李克勤,原本唔想托手踭,不過撞正今年「麟李」舉行十周年世界巡迴,如果為義氣留低講波,保守估計會損失 2,000萬收入,連經理人公司藝能亦下令禁止麟李做講波佬。搵錢行先,即使無綫出動阿叻同曾志偉做說客,一樣無面俾。

飛巴西撐場

本身是曼聯球迷的李克勤,睇波一直是他最大娛樂,四年一度的世界盃,又豈能錯過,克勤甚至一早安排好,帶埋老婆、老豆、外父飛去巴西,現場欣賞世盃冠軍大戰。

「其實兩年前,克勤已經 plan咗會同老豆、外父,帶埋兩個仔同老婆,三代同堂飛去巴西睇波,佢哋成家人都鍾意足球,好享受現場睇波嘅感覺,呢次巴西之行就連阿倫都會一齊去!」克勤友人說。

一二年,克勤幫 Now為歐洲國家盃做主持,同樣愛足球的老婆盧淑儀亦有同行。

阿倫、克勤同殼王十分老友,私下經常飯局。

一雞兩味

至於另一邊廂,成功奪得今屆巴西世界盃獨家轉播權的無綫,原來早於半年前開始籌備節目時,便鎖定搵左麟右李擔任首席主持,除派出綜藝部門總監余詠珊做說客,更出動阿叻曾志偉落嘴頭。

「除咗有專業足球旁述,無綫希望搵有知名度又熟悉足球嘅人講波,加添娛樂性,左麟右李入曬屋,克勤講波又經驗豐富,點計都係最佳人選!」知情者說。

除了做主持,無綫見以往克勤主唱的世界盃主題曲《球迷奇遇記》、《 Victory》獲球迷受落,希望照辦煮碗,邀請麟李主唱巴西世盃主題曲。

「係人都知無綫出手低,搵外援幫手,騷錢多極得嗰幾千蚊,今次對麟李算闊佬,坐足成個月做主持,唱埋主題曲,一雞兩味價出到過百萬。」知情者說。

自去年底完成十三場左麟右李十周年香港演唱會,今年三月便開始世界巡迴演出,地點包括南寧、北京、上海、杭州、深圳、溫州、星馬、澳洲、美加及澳門等地。

「克勤一直都撐無綫,佢都好想幫手講波,但巡迴騷一早傾好曬,佢公司藝能嗰邊點都唔肯放人,始終講緊成二千萬嘅收入,就算出動到阿叻、志偉幫口都無用。」知情者說。

連克勤都唔撐,據知阿叻將頂替麟李做星級主持,旗下藝員無論識唔識講波,都要輪流出鏡做客席嘉賓,無綫想靠世界盃挽救收視,睇怕難上加難!

○六年,克勤推掉不少登台工作,為無綫世界盃做足一個月主持。

克勤豪花數十萬,請家人到巴西睇世界盃最後一場冠軍盃賽事。

阿倫拒絕做世界盃主持,最後由阿叻志偉頂上。

眾叛親離

TVB氣勢大不如前,雖然還是一台獨大,但號召力已今非昔比。

《勁歌》沒落

以往粒粒巨星的《十大勁歌金曲頒獎禮》,全盛時期有四大天王、王菲、鄭秀文等天王天後撐場,但自 09年無綫與四大唱片就版稅問題鬧翻,星光場面從此不再,加上無綫硬益自己友林峯以及「巨聲幫」攞獎,公信力及收視已大不如前。

離巢逃亡

隨住 TVB管理層動盪,一眾小生花旦走得就走,寧願北上賺人仔,繼陳法拉、鄧萃雯等一線姐仔陸續離巢,就連「親生仔」林峯亦去意已決,拍完《使徒行者》便走人。

卡士薄弱

以前無綫搞籌款節目,必有巨星撐場呼籲,但去年的《歡樂滿東華》,只得「巨聲幫」坐鎮,而近日自家製的綜藝節目《搵個好男人》,只得二、三線女藝人撐場,收視有跌無升,亦帶不出坊間熱話。



鍾意就快D Share啦!